شاخص بورس 4 هزار واحد رشد کرد

14:22 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۲۸۰۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 30 آبان با چهار هزار و ۴۳۷ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۹ هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری میزان - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه 30 آبان با چهار هزار و ۴۳۷ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۹ هزار واحدی ایستاد.

شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۶۸۵ واحد افزایش به ۴۰۴ هزار و ۵۴۱ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و چهار واحد رشد به ۲۴۰ هزار و ۹۶۱ واحد رسید.

همچنین ایران خودرو (خودرو) با ۸۲۳ واحد، توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با ۷۱۷ واحد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با ۴۸۶ واحد، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) با ۴۷۱ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۲۵۶ واحد، پتروشیمی پردیس (شپدیس) با ۱۹۷ واحد و و سایپا (خساپا) با ۱۵۸ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشت.

در مقابل تامین سرمایه نوین (تنوین) با ۱۱۲ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۸۱ واحد، بورس کالای ایران (کالا) با ۴۷ واحد، پتروشیمی شیراز (شیراز) با ۳۵ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس به همراه داشت.

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۴۱ واحد افزایش داشت و به ۱۸ هزار و ۵۱۰ واحد رسید.

پلیمر آریا ساسول (آریا)، صنعتی مینو (غصینو)، مدیریت انرژی تابان هور (وهور)، بهمن دیزل (خدیزل)، تولید نیروی برق دماوند (دماوند) و حمل و نقل گهر ترابر سیرجان (حگهر) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند.

همچنین پتروشیمی مارون (مارون)، پویا زرکان آق دره (فزر)، فرابورس ایران (فرابورس)، پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)، صنایع پتروشیمی تخت جمشید (شجم)، شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب (ثغرب) و بیمه کوثر (کوثر) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *