رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شناسایی 50 ماده از قوانین و مقررات دارای ابهام، تزاحم و تعارض در مدیریت شهری/ رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران: خبرگان این قوانین و مقررات را به شهرداری اعلام کنند

13:08 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۲۶۱۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، از اعلام 50 ماده قانون، مقرره و دستورالعمل دارای ابهام، تزاحم و تعارض در قوانین شهرداری تهران خبر داد و گفت: از همکاران شهرداری و شهروندان نیز دعوت می‌شود، راهکارهای تخصصی و قوانین دارای تزاحم، ابهام و تعارض را به این مرکز اعلام کنند.

خبرگزاری میزان - محمدعلی الفت پور در خصوص کمیته مقررات‌زدایی، اظهار کرد: پیرو دستور شهردار محترم تهران، «ستاد ارتقای سلامت اداری» و ذیل آن کارگروه «کمیته مقررات‌زدایی» با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها و اداره کل حقوقی شهرداری تهران، به‌منظور رفع قوانین دارای تزاحم، ابهام و تعارض شکل گرفت.

وی افزود: از هشت حوزه تخصصی شهرداری تهران درخواست کردیم قوانین دارای ابهام، تزاحم و تعارض شهرداری را اعلام کنند که تاکنون 50 مورد از این موارد جهت بررسی اعلام شده است. 

بیشتربخوانید

تفاوت ون‌های جدید تهران با ون‌های دلیکای فعال

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه تمامی موارد اعلام شده در کمیته مقررات‌زدایی بررسی می‌شود، تصریح کرد: از همکاران شهرداری و شهروندان نیز دعوت می‌شود، قوانین دارای تزاحم، ابهام و تعارض را به این مرکز اعلام کنند. این پیشنهادات در کمیته بررسی شده و به بهترین پیشنهادات و راه‌حل¬ها جوایز نقدی از 30 تا 100 میلیون ریال اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ کارکنان شهرداری تهران می‌توانند از طریق بخش فراخوان سامانه نظام پیشنهادات و عموم شهروندان و خبرگان از طریق شبکه‌های مجازی «ایتا» به آدرس @nosazitahavol و ادمین کانال «بله» به آدرس @nosazitahavol پیشنهادات خود را ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ‌تلفن 96016715-021 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *