رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکواندوی ایران در مکزیک لرزید/ غرور کاذب گریبان بانوان را گرفت

7:45 - 01 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۲۵۶۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نتایج تیم ملی تکواندو در جهانی مکزیک یک مرحله بالاتر از ضعیف بود و جای هیچ دفاعی نداشت.

خبرگزازی میزان - بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان تکواندو در حالی در مکزیک به پایان رسید که ایران برای اولین بار در تاریخ، هیچ نماینده ای در فینال نداشت و به مقام هجدهم تیمی دست یافت.

از مجموع ۱۴ هوگوپوش ایرانی تنها سه ورزشکار در بخش مردان به مدال برنز رسیدند و در بانوان هم که هر روز با اعلام خبر حذف نمایندگان ایران سپری شد.

سجاد مردانی ، مهران برخورداری و رضا کلهر سه مدال ایران را کسب کردند و این اتفاق در حالی رخ داد که تا پیش از مسابقت بحث سر حضور احتمالی تیم ملی روی سکوی جهانی بود اما در بدترین حالت رده تیم ایران ۱۵ رده اشتباه پیش‌بینی شده بود !

این فاجعه در حالی رخ داد که حالا رییس فدراسیون فرصت دارد بیش از هر زمان دیگری روی شرایط کادرفنی تیم‌های مردان و بانوان بررسی‌های لازم را انجام دهد تا دیگر شاهد تکرار نتایجی دور از انتظار نباشیم.

ساعی با نتایج بد تیم ملی زیر فشار انتقادات قرار می‌گیرد اما می‌توان از همین حالا حدس زد بسحاق جانشین مقانلو می‌شود و مداح هم فرصت دوباره‌ای برای جبران نتایج پیدا می‌کند.

استرس‌های مقانلو و دشمن فرضی (شما بخوانید خرزوخان) به قدری روی عملکرد او و تیمش تاثیر گذاشت که بدبین‌ترین کارشناسان هم پیش‌بینی تنها سه مدال برنز را نمی‌کردند و در بخش بانوان هم اعتماد به نفس کاذب ضربه محکمی به مداح و تیمش زد.

در هر صورت این نتایج یک تلنگر جدی به تکواندوی ایران بود و امید می‌رود هادی ساعی مدیر جوان و تازه نفس فدراسیون این مشکل را به بهترین نحو مدیریت کند تا فدراسیون غرق در حواشی نشود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *