پرونده 3 میلیارد تومانی با تلاش صلح یار سنندجی به صلح و سازش ختم شد

11:26 - 30 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۲۳۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان، گفت: یک فقره پرونده به ارزش مالی 3 میلیارد تومان با همت یک صلح یار سنندجی با ایجاد سازش مختومه شد.

خبرگزاری میزان -  بهادر اسدی از ایجاد سازش در یک پرونده به ارزش مالی 3 میلیارد تومان با تلاش صلح یاران استان کردستان خبر داد و گفت: در راستای رسالت اصلی شورای حل اختلاف مبنی‌ بر ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ها، یک پرونده حقوقی تقسیم ترکه با تلاش صلح یاران ظرف مدت 10 روز منجر به سازش شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان افزود : در این پرونده وراث با دادخواست تقسیم ترکه به دادگستری شهرستان سنندج خواستار تقسیم ماترک خود شامل یک باب ملک مسکونی به ارزش 3  میلیارد تومان شده بودند.

اسدی ادامه داد: با مراجعه وراث به نمایندگی ستاد ملی صبر در شهرستان سنندج و استفاده از ظرفیت صلح یاران  در این خصوص و با ارجاع موضوع به یک صلح یار فعال سنندجی و معتمد محل، ظرف کمتر از 10 روز این پرونده با صلح وسازش مختومه شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان با اشاره به افزایش سالانه ورودی پرونده‌ها به دادگستری استان، اضافه کرد: ورود فعال «صلح یاران» جهت ایجاد صلح و سازش در جامعه موجبات کاهش ورودی پرونده به دادگستری را فراهم کرده و تحقق سایراهداف دستگاه قضایی در سند تحول را نیز بدنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان کردستان دستور رسیدگی سریع و خارج از نوبت مرگ یک خانم در مریوان را صادرکرد

انتهای پیام/


برچسب ها: سازش سازش شورا شورا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *