رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اقدامی علیه دو شهروند روس متهم در پرونده اسکریپال صورت نمی‌گیرد

15:33 - 23 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۱۸۹
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد دو شهروند روس که لندن آن‌ها را به دست داشتن در پرونده مسمویت اسکریپال متهم کرده است، هیچ قانونی را در روسیه نقض نکرده‌اند و هیچ سابقه رسمی درباره نقض قوانین خارجی از سوی این دو نفر نیز وجود ندارد.
به گزارش گروه بین الملل و به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز در نشست خبری خود اعلام کرد دو شهروند روس که لندن آن‌ها را به دست داشتن در پرونده مسمویت اسکریپال متهم کرده است، هیچ قانونی را در روسیه نقض نکرده‌اند و هیچ سابقه رسمی درباره نقض قوانین خارجی از سوی این دو نفر نیز وجود ندارد.

الکساندر پتروف و روسلان بشیروف، دو شهروند روس از سوی دولت انگلیس به دست داشتن در مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس دو جانبه سابق روس و دخترش یولیا در سالزبری انگلیس متهم شده‌اند.

انگلیس می‌گوید که این دو نفر جاسوس‌های روس هستند.
 
اقدامی علیه دو شهروند روس متهم در پرونده اسکریپال صورت نمی‌گیرد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران مبنی بر درست بودن مصاحبه با این دو شهروند روس توسط راشاتودی برای مسکو، گفت: مساله اصلی این نیست که مصاحبه با این دو نفر به نفع روسیه است یا خیر. انگلیس این دو شهروند روس را به دخالت در پرونده اسکریپال متهم کرده است.

سخنگوی کرملین با تاکید کرد بر این که هیچ اقدامی علیه این دو نفر صورت نمی‌گیرد، ادامه داد: هیچ اقدامی علیه این دو شهروند روس صورت نمی‌گیرد. دلیلی برای این کار وجود ندارد، آن‌ها نه در داخل و نه در خارج از روسیه هیچ قانونی را نقض نکرده‌اند.
 
پسکوف در ادامه این نشست گفت: اعتبار دلار رو به کاهش است به همین دلیل کشور‌ها تمایل دارند که ارز‌های دیگری را جایگزین آن کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر احتمال تبدیل سپرده‌های دلاری در بانک‌های روسی به روبل گفت: خیر. مقامات چنین برنامه‌ای ندارند و تا جایی که من می‌دانم برنامه‌هایی مشابه نیز در دستور کار نیست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *