رسیدگی به مشکلات ۴ واحد تولیدی توسط مسئولان قضایی استان آذربایجان غربی/ فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از ۶۰ زندانی در واحدی تولیدی استان

22:23 - 29 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۱۸۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی عصر روز یکشنبه از 4 واحد تولیدی این استان بازدید کرد و توافق شد این واحدها بیش از 60 نفر از زندانیان واجد شرایط را به کار گیرند

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در عصر روزکاری یکشنبه مورخه1401.8.29 از کارخانه های درنا چی چست،نورد لوله خاورمیانه،چی چست گالوانیزه، گلنوش باختر ارومیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

عتباتی در حاشیه این بازدیدها گفت: حمایت از تولید و اشتغال در دستگاه قضایی استان بعنوان یک مهم قلمداد شده و به منظور تدبیر جامع در خصوص رفع موانع تولید، اشتغال پایدار، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و احیای واحدهای تولیدی  راکد، از این واحدها بازدید میدانی با پیگیری عملیاتی و اجرایی به عمل می آورد.

وی افزود، کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان آذربایجان‌غربی ، پیگیر تمام مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان بوده و در چارچوب قوانین و مقررات از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می نماید.
عتباتی ادامه داد، دستگاه قضایی ظرفیت‌های قانونی و قضایی خود را در جهت کمک به تولید واشتغال به کار می گیرد تا حتی از بیکاری یک نفر هم جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به تسهیلات اخذ شده از بانک‌ها یا کمبود سرمایه در گردش هست گفت نگاه حمایتی دستگاه‌های اداری خصوصا بانک‌ها در راستای حل مشکلات تولید و پویا شدن اقتصاد و اشتغال در استان بسیار حائز اهمیت است و باید همه در کنار هم برای این منظور گام بردارند.

شایان ذکر است مشکلات این واحدهای تولیدی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری استان وبا حضور نهادهای متولی و مرتبط برقرار و تصمیمات کاربردی و گره گشا اتخاذ خواهد شد.

در بازدید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و دادستان مرکز استان از این ۴ واحد تولیدی توافق شد این واحدها بیش از 60 نفر از زندانیان واجد شرایط را به کار گیرند که در روزهای آتی این مهم به تحقق خواهد پیوست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *