دومین جلسه محاکمه پرونده متهمان شهرداری در ارومیه برگزار شد

15:58 - 29 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۱۴۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از برگزاری دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهرداری ارومیه خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی گفت: در دومین جلسه دادگاه نماینده دادستان مرکز استان که یکی از معاونان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بود به دفاع از کیفرخواست صادره پرداخت و به تفصیل اتهامات وارده در کیفرخواست را تشریح و به بیان دلایل و مستندات و مدارک مضبوط در پرونده پرداخت.

وی افزود، روند دفاع از کیفرخواست بیش از 36 صفحه ای با 84 متهم بیش از 5 ساعت به طول انجامید و نماینده دادستان وفق قانون و مقررات به دفاع از کیفرخواست پرداخت تا رسیدگی در روزهای آتی به مراحل دیگر وارد شود.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود، رسیدگی با حضور متهمان و وکلای آنها و نماینده دادستان با رعایت تمام ضوابط و مقررات آئین دادرسی کیفری در جریان است و روند رسیدگی و نتایج از طریق رسانه ملی به استحضار مردم شریف رسانده خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی اظهارات متهمین که در مراحل تحقیقات مقدماتی به جرایم ارتکابی اقرار کرده بودند تشریحاً توسط معاون دادستان قرائت و کلیه مستندات و ادله اثباتی اتهامات انتسابی اعم از اقاریر متهمین، یافته های فنی و اطلاعاتی و نظریات کارشناسان رسمی دادگستری توسط وی بیان و به استماع حاضرین در جلسه دادگاه رسید.

عتباتی در پایان به تاکید معاون دادستان درخصوص حقوق بیت المال هم اشاره و گفت: یکی از مطالبات بسیار مهم و اساسی نماینده دادستان در دفاع از کیفرخواست اعاده حقوق تضییع شده بیت المال و صدور حکم قاطع و بازدارنده در خصوص متهمان پرونده بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرونده پرونده

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *