رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

22 هزار متر از اراضی لفور سوادکوه شمالی استان مازندران رفع تصرف شد

13:59 - 29 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۱۲۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پس از بازرسی‌های مستمر کارشناسان و مأموران یگان حفاظت محیط زیست، 22هزار و 98 متر از اراضی ملی در منطقه لفور شهرستان سوادکوه شمالی با حکم قضایی به منابع طبیعی بازگشت.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری اظهار کرد: پس از بازرسی‌های مستمر کارشناسان و مأموران یگان حفاظت محیط زیست، 22هزار و 98 متر از اراضی ملی در منطقه لفور شهرستان سوادکوه شمالی باحکم قضایی به منابع طبیعی بازگشت.

وی تصریح کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه و سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه حفاظت و صیانت از منابع طبیعی، اراضی ملی و محیط زیست با متصرفان و زمین خواران برخورد قانونی می شود.

بیشتر بخوانید:

مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی به وسعت ۱۸ هکتار در فردیس استان البرز

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: پس از بازرسی‌های مستمر کارشناسان و مأموران یگان حفاظت محیط زیست، از روستاهای نفت چال، بورخانی، کالی کلا،فک و لودشت از توابع لفور 22 هزار و 98 متر از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی باحکم قضایی به آزادسازی و به اراضی ملی بازگشت.

وی با بیان اینکه مازندران به دلیل ویژگی های خاص طبیعی که دارد مورد توجه منفعت طلبان و سودجویان بسیاری است، افزود: پیشگیری از تصرفات منابع طبیعی و اراضی ملی، مبارزه با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و اجازه نمی دهیم سودجویان، اراضی با ارزش ملی و کشاورزی را تصرف و تغییر کاربری قرار دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *