رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان رودبار جنوب: راه حل قطعی برون رفت از جنگ شناختی؛ جهاد تببین است

13:33 - 29 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۱۱۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب استان کرمان گفت: راه حل قطعی و پایدار برون رفت از جنگ شناختی که دشمنان ملت ایران با دروغ پراکنی و سیاه نمایی و مأيوس کردن مردم به راه انداخته‌اند و در رسانه ها و بوق های تبلیغاتی خود بر آن می‌دمند با اقامه عمومی و فراگیر فریضه جهاد تبیین حاصل می شود.

خبرگزاری میزان - حامد عمرانی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی به تبیین بعضی جرایم مالی کارکنان دولت و آموزش ظابطین قضایی پرداخت و اظهار کرد: برای اقامه‌ فریضه جهاد تبیین باید هرکسی ابتدائاً از خانواده و اطرافیان خود شروع کند.

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب گفت: راه حل قطعی و پایدار برون رفت از جنگ شناختی که دشمنان ملت ایران با دروغ پراکنی و سیاه نمایی و مأيوس کردن مردم به راه انداخته‌اند و در رسانه ها و بوق های تبلیغاتی خود بر آن می‌دمند با اقامه عمومی و فراگیر فریضه جهاد تبیین حاصل می شود.

وی با اشاره به موقعیت خاصی که در این برهه از زمان، نظام اسلامی در آن قرار گرفته است بر ضرورت تبیین صحیح موقعیت کنونی و نقشه ها و اقدامات خصمانه استکبار جهانی به عنوان یک فریضه و جهاد تاکید کرد.

عمرانی افزود: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تک‌تک ما و همه کسانی که دل در گرو نظام اسلامی دارند و در مقابل خون هزاران شهید گلگون کفن احساس مدیونیت می کنند لازم است در این زمینه ورود پیدا کنند و برای عمومی شدن آن هرکس باید از خانواده ، دوستان ، اطرافیان و آشنایان خود شروع کند.

انتهای پیام/



محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
0
0
احسنت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *