رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری گلستان: از ابتدای سال ۱۷ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان برگزار شده است

14:16 - 29 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۱۱۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه در تمام واحدهای تولیدی استان حضور پیدا کردیم،گفت: امسال ۱۷ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برای شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی برگزار کردیم.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی صبح امروز در رزمایش جهادگران بسیجی استان گلستان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: هر چند سپاه مسئول محرومیت زدایی نیست اما به برکت حضورش امروزه در عرصه محرومیت‌زدایی شاهد اقدامات چشمگیر و خوبی هستیم.

وی بسیج را شجره طیبه خواند و افزود: هر جایی شاهد موفقیت بودیم به خاطر رویکرد بسیجی است و اگر امروز در بنیه دفاعی در کشور دارای قدرت هستیم و این اقتدار باعث ترس دشمنان شده بخاطر روحیه بسیجی نیروهای مسلح است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اگر این میزان روحیه بسیجی در صنایع غیرنظامی وجود داشت ما شاهد اتفاقات بهتری در عرصه صنعت و اقتصاد بودیم.

وی تصریح کرد: همیشه در صنایع غیرنظامی توجه به واردات بوده چون منافع برخی در میان بوده است و به همین منظور هیچوقت موفق نبودیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: در تولید داخل نیاز به برجام برای حل مشکلات نداریم بلکه نیاز به انسجام داخلی و یک پنجره واحد داریم. رفع موانع تولید قبل از اینکه وظیفه دستگاه قضایی باشد وظیفه دستگاه های اجرایی است.

آسیابی افزود: اگر اقدامات انقلابی قوه قضاییه در ۱۰ سال گذشته نبود بسیاری از کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی به تعطیلی کشانده می شود. اگر فشار و قوه قهریه دستگاه قضایی نباشد متاسفانه مصوبات رفع موانع تولید اجرایی نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: در تمام واحدهای تولیدی استان حضور و در تمام شهرک‌های صنعتی جلسه گذاشتیم. امسال ۱۷ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی برای شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی برگزار کردیم.

وی گفت: در استان حدود ۵۲ واحد تولیدی دانش بنیان در استان داریم که بیش از 20 واحد را به صورت حضوری بازدید و مشکلات آنها را بررسی کردیم و از ابتدای سال تاکنون 45 واحد تولیدی استان توسط ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری بازدید شده است.

بیشتر بخوانید:

رشد ۴۰ درصدی صدور سند کاداستری استان کرمانشاه در ۷ ماهه نخست سال

آسیابی تصریح کرد: تعطیلی واحدهای تولیدی و توقیف خطوط تولید خط قرمز ما است و اجازه نخواهیم داد به بهانه وصول مطالبات، واحدهای تولیدی را به تعطیلی بکشانند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در گلستان عنوان کرد: اگر همراهی به موقع و پرشور بسیجیان در کنار ماموران انتظامی نبود شاید ما چالش‌هایی داشتیم اما خوشبختانه در گلستان کمترین مشکل را شاهد بودیم که مهم ترین عامل هوشیاری مردم استان بود.

وی گفت: از تمام اقوام شریف استان گلستان اعم از ترکمن، سیستانی، بلوچ، کرد، آذری و کرمانج برای وفاداری به میهن و نظام و مایوس کردن دشمنان کشور، سپاسگزاریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *