دستگیری 2 سارق عامل شهادت مامور انتظامی در بروجرد

10:45 - 29 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۰۹۰۰
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری 2 سارق عامل شهادت گروهبان یکم میلاد بیرانوند در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی مهدوی کیا در تشریح خبر دستگیری 2 سارق عامل شهادت مامور انتظامی در بروجرد بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری 15 بروجرد ساعت پنج و سی و پنج دقیقه صبح امروز حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود 2 سرنشین یک دستگاه سواری پژو را مشاهده کردند که در حال سرقت از یک کامیون حامل بار در محور خرم آباد - بروجرد  بودند، سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار می کنند.

وی افزود: ماموران با اجرای طرح مهار خودروی سارقان را مشاهده و به آن دستور توقف می دهند که متهمان بدون توجه به ایست پلیس یکی از همکاران انتظامی به نام گروهبانیکم "میلاد بیرانوند" را به صورت عمد زیر گرفته و متواری می شوند.

فرمانده انتظامی بروجرد، خاطر نشان کرد: متاسفانه همکار انتظامی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به شهادت می رسد.

سرهنگ مهدوی کیا، خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس بلافاصله 2 عامل شهادت این شهید والامقام دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

گفتنی است، کارکنان خدوم و وفادار انتظامی در عین مظلومیت با اقتدار و خویشتنداری با مخلان نظم و امنیت عمومی و هنجارشکنان برخورد قاطع خواهند کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *