جهانبخش: تنها کی‌روش می‌توانست در این زمان کم کاری کند/ شانس صعود ایران، آمریکا و ولز برابر است

10:34 - 29 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۲۰۸۸۰
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
وینگر تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بگویم هدف این نیست که به دور بعد راه پیدا کنیم، دروغ می‌گویم.

خبرگزاری میزان - در فاصله یک روز مانده تا دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس از دور گروهی جام جهانی 2022 سایت اتلتیک مصاحبه اختصاصی خود با علیرضا جهانبخش را منتشر کرد که در زیر می‌خوانید.

*همراه با دو سه نفر از بازیکنان تیم ملی قرعه کشی جام جهانی را تماشا می کردیم. در آن لحظه ما فقط می‌خندیدیم. انگلیس می‌تواند همزمان سه تیم ملی مختلف داشته باشد. بازیکنان با کیفیت زیادی در این تیم هستند. آن‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی هستند  بنابراین این به اندازه کافی در مورد انگلیس کافی است. بازی مقابل انگلیس برای من بسیار خوب است، زیرا مقابل اکثر این بازیکنان بازی کرده‌ام.

*اگر بگویم هدف‌مان صعود به دور بعد نیست دروغ گفته‌ام

*کی‌روش بازیکنان را خیلی خوب می شناسد، بازیکنان نیز او را خیلی خوب می شناسند. من از او به عنوان یک فرد و به عنوان یک مربی فوتبال چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام. او تنها کسی بود که می‌توانست در این زمان کم به ایران بیاید و کار را بلافاصله انجام دهد. او می‌تواند کمک زیادی به ما کند. این پروسه دیوانه کننده بود یعنی رسیدن به جام جهانی، رئیس فدراسیون جدید، مربی جدید، ایده‌های جدید.

*صعود به دور بعد چیزی است که همه درباره آن صحبت می کنند. اگر بگویم هدف این نیست که به دور بعد راه پیدا کنیم، دروغ می‌گویم. این ۱۰۰ درصد یکی از بزرگترین اهداف ما بازیکنان، تیم، کادر مربیگری و ملت است. ما سخت برای آن کار کنیم.

*انگلیس شانس اول صعود است

*انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.

*مشتاقم دوباره در لیگ برتر انگلیس بازی کنم

*اهداف بسیار بزرگی برای حضور در برایتون داشتم. آن را بیشتر به عنوان یک نقطه میانی دیدم که به من کمک کند خودم را توسعه دهم و سپس قدم بعدی را بردارم. این دلیلی است که من به فاینورد یکی از بزرگترین باشگاه‌های هلند و همچنین فوتبال اروپا آمده‌ام. برای بازگشت به سطحی که قبلا بودم و سطحی که می‌دانم می‌توانم در آن سطح بازی کنم. امیدوارم قدم بعدی را هم بردارم. نمی‌دانم کجا قرار است باشد اما مشتاقم که دوباره در لیگ برتر بازی کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *