قهرمانی تیم ملی اینلاین هاکی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

13:28 - 22 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۲۰۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم ملی اینلاین هاکی مردان ایران قهرمانی آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از فدراسیون اسکیت در آخرین روز از رقابت‌های اسکیت قهرمانی آسیا تیم ملی اینلاین هاکی مردان ایران با کسب پیروزی ۶ بر یک برابر ژاپن خوشرنگ‌ترین مدال تاریخ این رشته را برای ایران به ارمغان آورد.

تیم ملی ایران توانست در کلیه رقابت‌ها پیروز شود و تنها به یک تساوی برابر چین تایپه رسید.

همچنین تیم ملی اینلاین هاکی بانوان ایران در آخرین گام با نتیجه ۶ بر صفر برابر چین تایپه شکست خورد و بدین ترتیب در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت.

ملی پوشان ایران که در این دور از مسابقات سه پیروزی ارزشمند را مقابل چین، هند و کره جنوبی به دست آورده بودند با قبول شکست مقابل تیم‌های ژاپن و چین تایپه با عنوان سومی این مسابقات به کار خود پایان دادند. تیم ژاپن عنوان قهرمانی را به دست آورد و چین تاپیه نیز بر سکوی دوم قرار گرفت.

در این رقابت‌ها محمد صالحی بازیکن تیم ملی اسکیت سرعت نیز با شرکت در ماده وان لپ، پس از پشت سرگذاشتن حریفان خود از ۱۶ کشور آسیایی، به فینال مسابقات راه پیدا کرد و با رقیبانی از کشورهای کره جنوبی، تایوان و هند به رقابت پرداخت و مقام سومی این مسابقات را از آن خود کرد.

محمد صالحی همچنین در ماده ۱۰۰ متر با شکست حریفش از کشور میزبان به مقام قهرمانی رسید و نخستین مدال طلای ایران در این مسابقات را به ارمغان آورد و محمدرضا عابدی نیز در این ماده به مقام چهارمی دست یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *