برگزیدگان جشنواره مدرسه انتخاب شدند

10:41 - 28 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۹۵۷۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
جشنواره فیلم «مدرسه» با برگزاری آیین اختتامیه برگزیدگان دوره هشتم خود را معرفی کرد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اختتامیه هشتمین دوره از جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی «مدرسه» در مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور دانش آموزانی از سراسر و همچنین فیلمسازان و بازیگرانی از جمله داریوش یاری، جهانگیر الماسی، عزت الله رمضانی فر و همچنین صادق باطنی مدیر شبکه کودک برگزار شد.

امیرحسین اخوین دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه با دعوت مصطفی امامی مجری این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و عنوان کرد: در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره در جمعی ۷۰۰ نفره از دانش آموزان هستیم. این رویداد یک جشنواره نیست، یک رویداد استعدادیابی است که دانش آموزان برگزیده از کل کشور شناسایی می‌شوند. دانش آموزان از سراسر کشور سه روز مهمان ما در تهران بودند و در کارگاه‌های مختلفی توانمند می‌شوند تا به نقطه بالندگی و رشد برسند.

اخوین با اشاره به انتخاب برگزیدگان از مدارس استعدادهای درخشان گفت: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برای جشنواره زحمت بسیاری کشید. شبکه امید هم در این سال‌ها همواره همراه ما بود. حوزه هنری، شهرداری تهران، تشکل‌های دانش آموزی و در راس آن سازمان هلال احمر از حامیان برگزاری جشنواره بودند و در راستای شناسایی این دانش آموزان کمک بسیاری کردند.

الهام یاوری معاون وزیر و رئیس سمپاد بیان کرد: می‌خواهم تاکید کنم هنرمند کسی است که حرف‌ها و دریافت‌های خود را از واقعیت‌های جامعه و حقیقتی که پشت آن است برای مردم ارائه می‌کند. فهم هنر، نقد هنر و توانایی تولید هنری سه‌گانه‌ای است که این جشنواره به دنبال آن است.

جهانگیر الماسی نیز گفت: این رویداد، بزرگداشت اندیشه‌های نسلی نو است که ایران فردا را خواهند ساخت و همچنین به تک تک سازمان‌هایی که پشتیبان برگزاری جشنواره بودند تبریک می‌گویم چون جای درستی را برای سرمایه گذاری انتخاب کردند هم خاطره‌ای در ذهن نوجوانان می‌ماند و هم تلنگری به ماست که ما برای سرزمین یا تاریخ خود چه کاری انجام دادیم.

الماسی بیان کرد: درود بر کسانی که در این سرزمین پاک زندگی خواهند کرد و دست همه این عزیزان را می‌بوسم و خوشحالم که من هم با افتخار معلم بودم و هستم.

انتهای پیام/


برچسب ها: جشنواره

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *