رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان مرکز استان هرمزگان به درخواست 65 نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرد

9:09 - 28 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۹۳۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان هرمزگان به درخواست 65 نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان-دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاونین وی به دیدار با مردم پرداختند و به درخواست‌های ۶۵ نفر از مراجعین رسیدگی کردند.

علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در این برنامه به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و درخواست‌های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

همچنین معاونین دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز به صورت مجزا با مراجعان دیدار کردند و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی نمودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در حاشیه برگزاری این دیدار مردمی بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی برای تسهیل و تسریع خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

گفتنی است؛ برنامه دیدار مردمی دادستان مرکز استان هرمزگان با هدف نظارت مستقیم و بدون واسطه بر نحوه خدمت رسانی و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می شود و متقاضیان می توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی : my. adliran. ir با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان و معاونین وی ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *