بازدید رئیس کل محاکم تهران از 5 مجتمع قضایی

21:12 - 27 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۹۱۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس کل محاکم تهران به همراه معاون قضایی و اجرایی محاکم از پنج مجتمع قضایی بازدید کردند.

خبرگزاری میزان_ یحیی جعفری به همراه ملایی معاون قضایی و اجرایی محاکم در راستای بازدیدهای مستمر و میدانی، در روز تعطیل از ۵ مجتمع قضایی تهران (شهید بهشتی، شهید قدوسی، شهید صدر، شهید مفتح و قدس ) بازدید و با همکاران قضایی و اداری دیدار کردند.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در حاشیه این بازدید ها بیان کرد: امروز جمعه فضای کار و تلاش همانند روز اداری در مجتمع های قضایی حاکم بود.

یحیی جعفری گفت؛ پرسنل خدوم محاکم با صرف وقت شخصی و خانوادگی خود در تلاش هستند تا کار شعب قضایی با دقت و سرعت به سر انجام برسد و این امر جز با منشأ الهی و معنوی تحقق نمی یابد.

جعفری در این برنامه ها، ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال قضات و کارمندان، از پیشنهادها و ارائه راهکارهای علمی و عملی همکاران در رفع اطاله دادرسی، بیان مشکلات و انتظارات استقبال کرد.

در اجرای برنامه های عملیاتی دادگستری کل استان، سند تحول قضایی، برنامه های تحولی محاکم و پیگیری و تاکیدات رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، بسیاری از شعب و مجتمع های قضایی تهران در خارج از ساعات اداری و حتی در روزهای تعطیل پنج شنبه و جمعه نیز در حوزه قضایی حاضر شده و در ارائه خدمت رسانی بیشتر به مردم تلاش می‎ کنند.

انتهای پیام/



محمد
|
United States of America
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
0
0
درود بر شرف یحیی جعفری مدیر کل
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *