اقدامات دادگستری استان سمنان برای تامین خدمات زیربنایی شرکت فولاد صنعت شاهرود

17:59 - 27 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۹۰۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: به منظور تدبیر جامع در خصوص رفع موانع تولید ، جلوگیری از تعطیلی بنگاه های تولیدی و صنعتی و تامین خدمات زیربنایی واحدهای تولیدی از شرکت فولاد صنعت شاهرود بازدید میدانی انجام شد.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری استان سمنان بمدت ۳ ساعت از شرکت فولاد صنعت شاهرود بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح جزئیات این بازدید بیان کرد: مسئله حمایت از تولید ،ایجاد اشتغال و کارآفرینی از جمله مسائل اولویت دار کشور بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری ، رئیس قوه قضاییه به شمار می آید و باید مساعدت های لازم برای رفع موانع به وجود آمده در مسیر تولید و اشتغال اقدام شود .

وی در ادامه افزود: حمایت از تولید و اشتغال در دستگاه قضایی استان بعنوان یک مهم قلمداد شده و به منظور تدبیر جامع در خصوص رفع موانع تولید ،رونق وجهش تولید،رفع موانع کسب وکار، جلوگیری از تعطیلی بنگاه های تولیدی و صنعتی ،احیای واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ و تامین خدمات زیربنایی واحدهای تولیدی از شرکت فولاد صنعت شاهرود بازدید میدانی با پیگیری عملیاتی و اجرایی ۳ ساعته انجام شد.

محمدجعفرعبدالهی در این باره بیان کرد: با دعوت از مدیران کل اجرایی ادارات آب ،توزیع و تولید برق ،گاز ، صمت و شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تلاش شد ، ضمن بازدید میدانی از شرکت فولاد صنعت شاهرود ، پیگیری عملیاتی و اجرایی جهت تأمین خدمات زیربنایی بمنظور راه اندازی فاز اول آن واحدتولیدی قبل از پایان سال جاری انجام پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان به بخشی ازنتایج این بازدید اشاره و اظهار کرد : مدیران استانی حاضر در این بازدید از نزدیک مسائل و مشکلات شرکت فولاد صنعت شاهرود را مشاهده و مصوب شود قبل از اتمام سال ۱۴۰۱ جدیت ، پیگیری و مساعدت های لازم جهت افتتاح فاز اول آن واحد تولیدی صورت گیرد .

عبدالهی اظهار امیدواری کرد : به فضل الهی با پیگیری ها و اهتمام ستاد تسهیل اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه سمنان و مدیران اجرایی این استان رونق تولید ،ایجاد اشتغال ، حذف و کاهش بیکاری در استان صورت خواهد گرفت و پیش بینی می شود با راه اندازی فاز اول کارخانه فولاد صنعت شاهرود زمینه اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر نیروی کار به چرخه اشتغال شهرستان های شاهرود و میامی تا پایان سال جاری اتفاق بیفتد .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *