پورعلی گنجی: ایجاد اعتماد بین بازیکنان نقطه قوت کی‌روش است/ هدفی جز شاد کردن مردم نداریم

16:23 - 27 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۸۹۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: مثل اسطوره‌های فوتبال کشور مانند دایی، نکونام و مهدوی‌کیا سعی کرده‌ایم تا با تلاش و عرق‌ ریختن دل مردم را شاد کنیم.

خبرگزاری میزان - مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جریان نشست خبری امروز(جمعه) تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی 2022 صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*به قطر تبریک می‌گویم که میزبان جام‌جهانی شده است و امیدوارم این جام برای مردم عزیز ایران خوش یمن باشد. تنها مسئله مهم این است که با تعهد و تمرکز کامل هم‌ قسم‌ شده‌ایم تا دل مردم کشور را شاد کرده و موجب افتخار آنان شویم.

*بازیکنان تلاش می‌کنند تا در این جام حضور یابند و ما هم مثل اسطوره‌های فوتبال کشور مثل علی دایی، جواد نکونام و مهدی مهدوی‌کیا سعی کرده‌ایم به این آرزو برسیم تا با تلاش و عرق‌ ریختن دل مردم را شاد کنیم. هدفی جز شاد کردن مردم ایران نداریم.

*بزرگترین قدرتی که نشان دادیم این بود که همه تیم برای گل نخوردن و دفاع از تیم ملی خودمان از خط حمله تا دفاع کار می‌کردیم. سردار آزمون، کریم انصاری فرد و همه بازیکنان برای این هدف کار می‌کردند. بزرگترین چیزی که مربیان و کادرفنی در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام جهانی ۲۰۱۴ (که من غایب بودم) یاد دادند این بود که ما در کنار هم یک خانواده هستیم که می‌توانیم از تیم خودمان دفاع کنیم. امیدوارم در این جام جهانی هم از این نقطه قوت خودمان بهره ببریم و بهترین نتایج را کسب کنیم. 

* من از جمله بازیکنانی بودم که در 21 سالگی از جانب کی‌روش به تیم ملی دعوت شدم. بزرگترین نقطه قوت کی‌روش اعتقاد و احترامی است که در بین بازیکنان به وجود می‌آورد و  همه را چه وقتی در زمین باشند یا نباشند، همدل و برادر می‌کند. چیزی را که می‌خواهیم باید به دست بیاوریم و برای به دست آوردن آن زحمت بکشیم. فکر می‌کنم با وجود کی‌روش، بازیکنان تیم ملی خوشحال تر و همدل‌تر هستند.

*امیدوارم که خداوند به پاهایمان قوت بدهد و در روزهای بازی خیلی خوب باشیم و با تلاش و زحمت و از دل و جان برای زنان و مردان کشورمان خوشحالی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *