رئیس کل دادگستری استان کردستان: دوربین‌های مدار بسته گلزار بهشت محمدی سنندج برای شناسایی ضاربان سرهنگ حسین یوسفی بازبینی می‌شوند

20:21 - 26 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۸۴۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کردستان از بازبینی دوربین‌های مدار بسته گلزار بهشت محمدی سنندج برای شناسایی ضاربان سرهنگ حسین یوسفی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار میزان در رابطه با شهادت یک مامور فراجا در سنندج اظهار کرد: امروز عده‌ای اغتشاشگر در گلزار بهشت محمدی شهرستان سنندج اقدام به ایجاد ناارامی کردند.

وی افزود: سرهنگ حسن یوسفی در حالی که شلوار فرم ماموران فراجا را به تن داشت به همراه رئیس یکی از کلانتری‌های سنندج در حال تردد از نزدیکی گلزار بهشت محمدی این شهرستان بودند که اغتشاشگران به دلیل اینکه این افراد لباس ماموران فراجا را به تن داشتند با ضربات چاقو و سنگ به آنها حمله می‌کنند که متاسفانه سرهنگ یوسفی به دلیل جراحات زیاد به شهادت می‌رسد.

رییس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: فرد همراه سرهنگ یوسفی نیز به شدت مجروح شده که برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: دستورات صریح برای شناسایی ضاربان از طریق بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته گلزار بهشت محمدی سنندج صادر شده است و به محض شناسایی افراد برای آنها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *