رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعضای باند سازمان یافته قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان دستگیر شدند

15:11 - 25 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۷۱۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام یک باند سازمان یافته که به صورت گسترده در برخی از استان های جنوبی کشور اقدام به قاچاق سوخت می‌کرد،خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسین سلامی از انهدام یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت خبر داد و اظهار کرد: در این عملیات بالغ بر ۱۰۰ هزار لیتر بنزین و گازوئیل از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: از باندمذکور ۶ متهم از جمله یک کارمند شرکت نفت ، دلال ،جایگاه دار سوخت و دو کارشناس نظام مهندسی و کشاورزی دستگیر و با قرار مناسب روانه زندان شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت اعلام کرد: یک جایگاه سوخت که محل قاچاق سوخت بوده مورد شناسایی قرار گرفت و پلمب شده است.

سلامی اضافه کرد:باندمذکور توسط اقدام منسجم اطلاعاتی از سوی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان مورد ضربه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های مهم و اساسی دستگاه قضایی جیرفت موضوع مبارزه جدی و مستمر با پدیده شوم قاچاق است اعلام کرد: در این رابطه پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی شهرستان جیرفت تشکیل شده است و اعضای این باند به اتهام قاچاق سازمان یافته سوخت تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *