از پروژه «کشته سازی» و «اعدام سازی» تا تحمیل اعتصاب بازاریان با چاشنی تهدید/ دست و پا زدن معاندین برای روشن نگه داشتن چراغ فتنه

9:03 - 26 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۷۰۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاندین و رسانه‌های نجومی بگیرانش طی هفته‌های اخیر با انجام اقدامات خرابکارانه و خبرسازی‌های جعلی همواره در صدد اجرای برنامه‌های خود برای ناآرام جلوه دادن ایران اسلامی بودند که در هر مرتبه، پروژه آن‌ها رسوا می‌شود.

خبرگزاری میزان – «کشته سازی»، پروژه‌ای قدیمی اما همیشه در دسترس برای معاندین و دشمنان ایران اسلامی که در برهه‌های مختلف تاریخ پس از انقلاب اسلامی به ابزاری برای اجرای نقشه‌های شوم و تفرقه اندازانه براندازان انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده است.

در هفته‌های اخیر و پس از ایجاد ناآرامی‌ها و اغتشاشات خیابانی در شهرهای مختلف کشور، بازار پروژه کشته‌سازی توسط معاندین رونق گرفت به طوریکه رسانه‌هایشان به صورت روزانه با طرح اسامی مختلف در شهرهای مختلف ادعا کردند که این افراد در پی حمله ماموران امنیتی و انتظامی پس از وارد شدن ضربات به سر، شلیک مستقیم گلوله، کشتن در بازداشتگاه‌ها و ... کشته شدند.

این رسانه‌ها حتی در برخی از خبرسازی‌های جعلی خود با بیان اسامی دیگری عنوان کردند که این افراد در بازداشت هستند و از سرنوشت آن‌ها خبری نیست.

نگین عبدالملکی، مائده جوانفر، نسرین قادری، مرضیه دشمن زیاری، ندا بیات، سارینا اسماعیل زاده، آیتک رضایی، اسرا پناهی، پردیس جاوید، هانا دوزدوزانی، سارینا ساعدی، ناهید مصطفی پور، نسیم صدقی، پارمیس همنوا، آرنیکا قائم مقامی، پریسا بهمنی و نیکا شاکرمی، احسان خواجوی از جمله اسامی لیست معاندین هستند که با عنوان پروژه کشته سازی برای نظام فاکتور کردند که در رابطه با هر یک از این نفرات توسط مسئولان و خانواده‌هایشان روشنگری شده است.

«اعدام سازی» پروژه تازه معاندین برای برهم زدن افکار عمومی در داخل کشور

پس از خنثی شدن این پروژه قدیمی و از قبل رو شده معاندین، آن‌ها اینبار به سراغ پروژه «اعدام سازی» روی آوردند، انجام این پروژه جدید همزمان با آغاز دادگاه‌های متهمان اغتشاشات توسط معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران کلید خورد.

پس از برگزاری دادگاه متهم محمد قبادلو فرزند محمدعلی در تاریخ هفتم آبان ماه سال جاری به اتهام افساد فی‌الارض از طریق اقدام گسترده علیه ماموران موتوری نیروی انتظامی با اصابت خودروی سواری پیکان سفید رنگ است که اقدام وی منجر به شهادت استوار فرید کرم پور حسنوند و مجروح شدن ۵ مامور پلیس شده بود، فیلمی توسط مادر این متهم توسط رسانه‌های سعودی و غربی منتشر شد که در این فیلم مضامین و صحبت‌های خلاف واقعی منتشر شد.

پس از این ماجرا معاندین با طراحی پروژه اعدام سازی عنوان کردند که متهم محمد قبادلو اعدام شده است، در حالی این ادعا مطرح شد که جلسه دادگاه این متهم تاکنون به پایان نرسیده و محاکمه وی توسط قاضی دادگاه ادامه دارد.

در ادامه پروژه اعدام سازی، معاندین نام یکی دیگر از متهمان را بر سر زبان‌ها انداخته و اعلام کردند که وی در داخل کشور اعدام شده است؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد، این فرد نیز یکی از متهمانی است که همراه با محمد قبادلو در جلسه دادگاه ۷ آبان حضور داشته است.

نام این فرد، سامان صیدی است، فرزند تیمور. وی به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک ۳ تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور متهم است اما حالا رسانه‌های معاند نام وی را به عنوان یک فرد اعدام شده بر سر زبان‌ها انداختند.

بیشتربخوانید

ماجرای کشته سازی توسط اغتشاشگری که در تور سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد

رسانه‌های ضد انقلاب با این عنوان که سامان صیدی یک هنرمند است و صرفا در اعتراضات شرکت کرده و به اعدام محکوم شده است به گونه‌ای خبرسازی کرده‌اند که انگار متهم بی گناه بوده و صرفا به عنوان یک معترض در اغتشاشات اخیر شرکت کرده و برای او حکم صادر شده و حکم هم قطعی است.

قائدتا با توجه به اقدامات معاندین، باید در این رابطه منتظر بمانیم و تا ببینیم که در آینده رسانه‌های وابسته به آن‌ها نام کدام متهم را مطرح خواهند کرد و برای وی پروژه اعدام سازی خواهند ساخت.

تحمیل اعتصاب به کسبه و بازاریان از طریق فراخوان‌های معاندین در فضای مجازی 

بعد از پروژه‌های «کشته سازی» و «اعدام سازی» حالا دشمنان انقلاب به سمت «پروژه اعتصاب» روی آوردند، پروژه‎ای که در آن قلب اقتصاد کشور مورد هدف معاندین قرار گرفته است.

رسانه‌های معاند پس از تضعیف اغتشاشات خیابانی که برای انجام آن هزینه‌های بسیاری متحمل شده بودند، تلاش کردند تا حربه‌های دیگری را به مرحله اجرا در بیاورند و این بار و در مرحله جدید اقدامات خود به سراغ اعتصاب در بازارهای مختلف کشور رفتند.

در روزهای اخیر پس از شکست برنامه‌های رسانه‌های معاند در اغتشاشات ترکیبی، هدف این عناصر در تازه ترین اقدام به سمت بازار رفته و با انتشار فراخوان‌هایی عنوان کردند که در روزهای 24، 25 و 26 آبان کسبه و بازاریان در این روزها اعتصاب کنند و از انجام اقدامات اقتصادی سر باز زنند.

در بررسی‌هایی که طی روز گذشته و امروز خبرنگار میزان در تهران صورت گرفت، مشخص شد که بازارهای مختلف تهران در حال انجام فعالیت‌های اقتصادی خود هستند و در این باره بدون اینکه فروشگاه‌های خود را تعطیل کنند، «نه» محکمی را به فراخوان‌های تفرقه انگیز معاندین دادند.

در بررسی‌های میدانی که صورت گرفت برخی از فروشگاه‌ها به صورت نیمه باز بودند، پس از پرس و جو از مالکان و متصدیان این اماکن مشخص شد که علت نیمه باز بودن این فروشگاه‌ها تهدیدات افرادی بود که نقاب به چهره با حمله به بازاریان اعلام کردند که در صورت باز بودن مغازه‌هایتان «آتشتان خواهیم زد»! از این رو کسبه نیز به دلیل ترس از دست رفتن اموال و جان خود و متشریانشان اقدام به نیمه باز کردن فروشگاه‌های خود کردند تا در صورت حمله احتمالی آشوبگران بتوانند از حمله‌هایشان جلوگیری کنند.

در هفته‌های اخیر رسانه‌های ضد انقلاب با انتشار انواع و اقسام اخبار دروغ، مانند اعتصابات، سعی می‌کنند فضای کشور را ملتهب نشان دهند.

با این حال هر مرتبه تیر معاندین به سنگ خرده و از طرق مختلف دروغ‌هایشان رسوا می‌شود، در آینده این احتمال وجود دارد که دشمنان ایران اسلامی دست به اقدام دیگری بزنند تا چراغ آشوب‌های خیابانی را روشن نگه دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *