معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران از مجتمع قضایی شهید کچویی بازدید کرد

13:46 - 25 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۷۰۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران از مجتمع قضایی شهید کچویی بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- حاجی رضاشاکرمی از مجتمع قضایی شهید کجویی بازدید کرد و ضمن دیدار با همکاران، از قضات و کارکنان شعب این مجتمع که در ایام هفته و خارج از ساعات اداری برای رسیدگی به پرونده های قضایی و کاهش موجودی تلاش می نمایند، تقدیر کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: برنامه ریزی سرپرست مجتمع قضایی شهید کچویی در رفع اطاله دادرسی و رسیدگی سریع به پرونده ها و همراهی پرسنل خدوم قضایی و اداری ستودنی است.

شاکرمی گفت: پرسنل شریف دستگاه قضایی با وجود کمبود ها و سختی ها، در پاسخگویی و تعیین تکلیف پرونده ها پیشتاز هستند که این امر حکایت از وجدان کاری بالا، مسئولیت پذیری و درک صحیح مشکلات مردم دارد.

وی بیان کرد: مجتمع قضایی شهید کچویی بنا به ضرورت در همجواری ندامتگاه اوین ایجاد شد تااقدامات مورد نیاز در زمینه پرونده های مربوط به زندان، آزادی های مشروط، نیابت ها و مرخصی ها باسرعت بیشتری صورت پذیرد.

شاکرمی اظهار کرد: در اجرای برنامه های عملیاتی دادگستری کل استان تهران، سند تحول قضایی و برنامه های ابلاغی از سوی رئیس کل، بازدیدهایی از واحد قضایی به عمل می آید تا از تلاش بی وقفه همکاران تقدیر شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: بسیاری از شعب و واحدهای قضایی تهران در خارج از ساعات اداری و حتی در روزهای تعطیل نیز در حوزه قضایی حاضر شده و در ارائه خدمت به مردم تلاش می‎ کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری کچویی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *