تایید چهل مورد از پرونده‌های تعهدی سازمان املاک و مستغلات به موسسات، بانک‌ها و اشخاص به متراژ 15 هزار مترمربع

15:24 - 25 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۶۹۴۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران،با اشاره به انتقال اسناد مالکیت به نام بانک شهر گفت: در 5 پرونده مربوط به بانک شهر با انتقال اسناد مالکیت به بانک شهر و اجرایی شدن تعهد شهرداری تهران حدود 210 میلیارد تومان توسط بانک شهر به حساب شهرداری تهران واریز خواهد شد.

خبرگزاری میزان - ابوذر مختاری با اشاره به ایفای تعهدات باقی مانده ملکی به ارزش بیش از 1.250 میلیارد تومان بیان کرد: ایفای تعهدات موجب اعتماد بیشتر به شهرداری تهران می‌شود.

وی افزود: چهل مورد از پرونده‌های تعهدی سازمان املاک و مستغلات به موسسات، بانک‌ها و اشخاص به ارزش بیش از 1.250 میلیارد تومان و به متراژ 15 هزار متر مربع تایید شد .

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران تصریح کرد: ایفای تعهدات در قراردادهای املاک در موعد مقرر موجب خوش نامی و افزایش اعتماد بیشتر ذی نفعان به شهرداری می‌شود .

بیشتربخوانید

کمبود یک میلیون واحد مسکن برای ساکنین پایتخت/هیچ انحصار و رانتی برای ساخت مسکن وجود ندارد

وی با اشاره به اجرای تعهدات در سازمان املاک گفت: در گام نخست، اجرای این اقدام با دقت و سرعت در حال انجام است و عدم اقدام در زمان مقرر خسارت‌هایی را به شهر و شهروندان تحمیل کرده است و زمان بر شدن اقدامات موجب بی اعتمادی شهروندان می‌شود و ما باید با اجرای قوانین و مقررات موجب رضایت مندی مشتریان سازمان شویم .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *