دستگیری ۱۱ تهدید کننده کسبه بازار تهران

22:11 - 24 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۶۱۵۰
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور از دستگیری ۱۱ نفر که کسبه بازار تهران را تهدید به بازگشایی مغازه های خود کرده بودند خبر داد.

خبرگزاری میزان- مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور در ارتباط با خبر ۲۱ در تشریح وضعیت امروز بازار تهران، اظهار داشت: یکی از اهداف جدی دشمن و بدخواهان مردم به تعطیل کشاندن بازار بود و برای این کار هم فراخوان های زیادی داده بودند که به حمدالله هم مردم و هم کسبه با آنها همراهی نکردند.

وی با بیان اینکه مردم متوجه شده اند که هدف دشمن، دشمنی با مردم است، ادامه داد: از ابتدای صبح امروز، تعدادی از افراد با ایجاد رعب و وحشت و پخش تراکت ها و دست نوشته های تهدید آمیز، کسبه بازار بزرگ تهران را تهدید کرده بودند و تلاش داشتند که از باز شدن مغازه ها جلوگیری کنند که خوشبختانه با حضور به موقع پلیس و همکاران انتظامی و اطلاعاتی ما و همکاری بسیار ارزشمند امنا و کسبه بازار تهران این توطئه دشمن خنثی شد.

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور افزود: البته بازار بزرگ تهران با قدری تاخیر شروع به کار کرد ولی در طول روز به طور کامل و با امنیت کامل فعال بود.

حاجیان اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی و انتظامی همکاران ما در نهایت ۱۱ نفر از تهدید کنندگان کسبه بازار بزرگ تهران دستگیر شدند که تعدادی از آن ها در اعترافات اولیه خود به گرفتن پول از سرویس های خارجی برای ایجاد آشوب در بازار اعتراف کردند که این افراد تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: از این افراد، ابزار و ادوات مجرمانه برای آتش زدن مغازه ها و ایجاد آشوب کشف شد که گزارش کاملی از این دستگیری به زودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *