تجلیل از برترین‌های صلح و سازش در حوزه اصناف به‌ همت مرکز توسعه حل اختلاف خراسان شمالی

16:42 - 24 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۵۸۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طی مراسمی به همت مرکز توسعه حل اختلاف خراسان شمالی از برترین‌های صلح و سازش در حوزه اصناف تجلیل شد.

خبرگزاری میزان- طی مراسمی به همت مرکز توسعه حل اختلاف خراسان شمالی از برترین‌های صلح و سازش در حوزه اصناف تجلیل شد.

در این مراسم از 5 هیئت حل اختلاف اصناف استان که در حوزه هایی از قبیل اتحادیه میوه و تره بار، الکتریکی و تلفن همراه و تعمیرکاران لوازم برقی و خانگی فعالیت می کردند و بهترین عملکرد را در زمینه رفع اختلافات و حصول سازش در حوزه فعالیت های صنفی داشتند، تجلیل و قدردانی شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خراسان شمالی در این آیین از حصول سازش پایدار در 93 درصد پرونده اختلافی طرح شده در هیئت های حل اختلاف اصناف استان در سال 1400 و همچنین طی 7 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

سیدابراهیم محجوب گفت: در سال 1400 از مجموع 2هزار و 100 فقره اختلافات صنفی مطروحه در هیأت های حل اختلاف اصناف، تعداد هزار و 950 فقره و نیز در طی 7 ماهه سال جاری از مجموع 761 فقره موضوعات اختلافی در حوزه اصناف تعداد 708 فقره به سازش منجر شد و در حقیقت در نتیجه این موفقیت و تلاش های ستودنی از تشکیل این تعداد پرونده در شعب و محاکم دادگستری پیشگیری شد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان همچنین با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت های داوری اصناف از راه اندازی مرکز داوری اتاق اصناف در استان خبر داد.

محجوب تصریح کرد: با تشکیل و راه اندازی این مرکز از این پس پرونده های اختلافی که در آنها شرط داوری پیش بینی شده جهت تعیین تکلیف به مرکز اتاق داوری اصناف ارجاع می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *