عرضه هزار دستگاه پژو 207 در بورس کالا

10:13 - 24 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۴۹۶۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
براساس اطلاعیه بورس کالای ایران خودرو پژو 207 با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

خبرگزاری میزان - براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران این خودرو که تحویل سه ماهه بوده و ۳۰ بهمن به خریداران تحویل می‌شود با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

براساس مشخصلات ارائه شده، این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است و هرکد ملی (حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یک دستگاه خودرو می‌باشد.

همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

گفتنی است پژو ۲۰۷ پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیأت پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ اول آبان ماه در بازار اصلی بورس کالای ایران پذیرش شده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *