تشکیل کارگروهی برای حمایت از تولیدات واحدهای صنعتی و اقتصادی در استان کرمان

11:17 - 23 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۳۶۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید کارگروهی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تشکیل شود تا پیشنهادات حمایتی از شرکت های مختلف را بر مبنای نظرات کارشناسان و صاحب نظران واحدهای تولیدی و صنعتی و سازمان های مختلف جمع بندی و ارائه کند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در بازدید از شرکت شکوفا صنعت پویا اظهار کرد: دستگاه های قضایی، نظارتی و اجرایی باید به شکلی هماهنگ اقدام کنند تا حمایت حقیقی از واحدهای تولیدی محقق شده و نگرانی های موجود در بین مدیران صنایع استان برطرف و در عین حال نیازمندی های صنایع استان نیز در مرحله اول با استفاده از ظرفیت های استانی تامین شود.

وی افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی فعال استان از مسئولان ارشد انتظار دارند در حوزه بازاریابی و مصرف تولیدات آنها، حمایت لازم از این واحدها را مورد توجه ویژه قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید کارگروهی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تشکیل شود تا پیشنهادات حمایتی از شرکت های مختلف را بر مبنای نظرات کارشناسان و صاحب نظران واحدهای تولیدی و صنعتی و سازمان های مختلف جمع بندی و ارائه کند و پس از بررسی این پیشنهادات در جلسات تخصصی، صدای واحدی برای حمایت از محصولات تولیدی در استان محقق شود و در نهایت نیز هماهنگی بین سازمان های دولتی برای حمایت از مجموعه های مختلف شکل گیرد و در حوزه اجرا نیز تمامی سازمان ها به شکلی هماهنگ اقدام کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی پویان نیز گفت: از مسئولان انتظار داریم از پشت میزهای خود برخواسته و از صنایع مختلف بازدید نمایند تا بر مبنای شناخت از وضعیت موجود، نسبت به حل مشکلات موجود اقدام شود.

علیرضا پویان تاکید کرد: به یقین دشوار شدن شرایط کاری در واحدهای صنعتی و تولیدی و از بین رفتن زمینه های توسعه اشتغال زایی موجب افزایش بیکاری در جامعه و افزایش آسیب های اجتماعی و بزهکاری خواهد شد که در نهایت باید هزینه های چندین برابری برای حل این آسیب ها انجام داد.

وی یادآور شد: گروه صنعتی پویان در ۳۷ سال قبل راه اندازی شده و اکنون با ۱۴ شرکت اقماری در حوزه اکتشاف و استخراج در معادن،مجموعه صنایع دارویی و غذایی شبنم، شرکت نانوساختار به عنوان یک شرکت منحصر به فرد، شرکت فروسیلیس با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی و … در حال ادامه فعالیت است.

پویان بر حل مشکلات این شرکت در حوزه های تامین آب و برق، اراضی و بانکی تاکید کرد و گفت: انتظار می رود که نیازهای شرکت های استان از ظرفیت های داخلی تامین شود.

وی تصریح کرد: هولدینگ شکوفا صنعت پویا،مجموعه ای تواناست و باید از ظرفیت های آن استفاده حداکثری صورت گیرد.

گفتنی است؛ رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین از بخش ها و واحدهای مختلف این مجموعه عظیم تولیدی بازدید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *