رونالدو: هیچ احترامی برای تن‌هاخ قایل نیستم/ منچستر می‌خواهد مرا بیرون کند

10:15 - 23 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۳۵۶۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
رونالدو در تازه‌ترین مصاحبه خود از سرمربی هلندی شیاطین سرخ و همچنین وین رونی به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری میزان - کریستیانو رونالدو پس از بازگشت به منچستریونایتد در 2 فصل اخیر دوران پر فراز و نشیب زیادی داشته و این در حالیست که از آغاز فصل جدید و به ویژه با روی کار آمدن تن‌هاخ ستاره پرتغالی شیاطین سرخ وضعیت خوبی نه در گلزنی دارد و نه جایی در ترکیب ثابت.

از همین رو رونالدو در مصاحبه‌های اخیر بارها سرمربی هلندی منچستر را به باد انتقاد گرفت، اما گفتوگوی اخیر وی با پیرز مورگان، روزنامه نگار معروف نشان از نارحتی شدید رونالدو و نفرت وی از تن‌هاخ دارد.

وی در ابتدای این مصاحبه با تایکد بر اینکه باشگاه منچستریونایتد سعی کرد او را از باشگاه بیرون کند، گفت: آیا سعی کردند من را مجبور به اینکار کنند؟ بله نه تنها مربی بلکه چند نفر دیگر در باشگاه هم بودند که می‌خواستند من بروم. احساس کردم به من خیانت شده است. راستش نباید این حرف‌ها را می‌گفتم اما اهمیتی نمی‌دهم. مردم باید واقعیت را بدانند.

وی افزود: احساس می‌کنم به من خیانت شده است. احساس میکنم که برخی از هواداران من را نه تنها امسال بلکه پارسال هم نمی‌خواستند.

رونالدو در واکنش به انتقادات رونی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا او آنقدر از من انتقاد می‌کند؛ شاید به این دلیل که دوران حرفه ای او تمام شده، اما من در بالاترین سطح بازی می‌کنم. نمی‌خواهم بگویم بهتر از او هستم, که البته درست هم هست.

او درباره اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد نیز گفت: برای اریک تن هاخ هیچ احترامی قائل نیستم زیرا او احترامی برای من قائل نیست. اگر برای من احترام قائل نباشی من هرگز برای تو احترام قائل نخواهم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *