رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازداشت تعدادی از نظامیان صهیونیست در پی سرقت تسلیحات از پایگاه جولان

9:05 - 23 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۳۳۸۸
تعداد نامعلومی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اتهام کمک به سرقت تسلیحات از یک پایگاه نظامی در بلندی‌های جولان بازداشت شدند.

خبرگزاری میزان - تعداد نامعلومی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی توسط پلیس این رژیم به اتهام کمک به سرقت حدود 70 هزار گلوله و 70 نارنجک از یک پایگاه نظامی در بلندی‌های جولان بازداشت شدند.

به گزارش «جروزالم پست»، واحد تحقیقات پلیس نظامی رژیم صهیونیستی که در بازداشت مظنونان مشارکت داشت، معتقد است که نظامیان صهیونیست با سارقانی که به پایگاه «تزنوبار» ارتش این رژیم یورش بردند همکاری می‌کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین چندین مظنون را از شهر «توبا-زانگاریا» بازداشت کرده بود.

پس از تحقیقات اولیه درباره این حادثه، ارتش رژیم صهیونیستی اکنون در حال بررسی این احتمال است که آیا نظامیان بازداشت شده اطلاعات داخلی و محرمانه را به سارقان ارائه کرده‌اند یا خیر.

رئیس فرماندهی واحد شمالی ارتش رژیم صهیونیستی کمیته‌ای را برای بررسی این سرقت و بررسی تمام عوامل و شکست‌هایی که امکان وقوع چنین حادثه‌ای را فراهم کرده، تشکیل داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی برای سال‌ها با دزدیده شدن تسلیحات از پایگاه‌های سراسر اراضی اشغالی مواجه بوده است.

بسیاری از سلاح‌های دزدیده شده در سال‌های اخیر توسط نظامیان به همراه پیمانکاران غیرنظامی که در این پایگاه‌ها کار می‌کردند، خارج شدند؛ افرادی که نه تنها به پایگاه‌ها دسترسی داشتند، بلکه می‌دانستند که سلاح‌ها در کجا نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *