تخصیص اعتبارات برای تکمیل زیرساخت‌های قضایی؛ ماحصل سفره یک روزه رئیس دستگاه قضا به استان خراسان جنوبی/رئیس قوه قضاییه صبورانه به دانشجویان معترض پاسخ داد

8:53 - 23 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۳۳۵۳
رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس دستگاه قضا در جریان سفر استانی به خراسان جنوبی بسیار عالی و صبورانه صحبت های دانشجویان را استماع و پاسخ هایی را مطرح کرد.

مصطفی نخعی در گفت‌وگوبا میزان، با اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا به استان خراسان جنوبی گفت: سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، رئیس دستگاه قضا به استان خراسان جنوبی، سفر پر خیر و برکتی بود و دستاوردهای خوبی را برای خراسان جنوبی داشت.

وی با اشاره به دیدار رئیس دستگاه قضا با دانشجویان معترض در جریان حوادث اخیر بیان کرد: رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به استان خراسان شمالی جلسه ای دو ساعته در قالب پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه های مختلف این استان داشتند. در این جلسه دانشجویان خیلی صریح نکات مورد نظرشان را مطرح کردند و رئیس دستگاه قضا هم بسیار عالی و صبورانه صحبت های دانشجویان را استماع و پاسخ هایی را مطرح کرد.

وی تاکید کرد: این جلسه، جلسه خوبی بود و می تواند الگویی برای سایر مسئولین باشد تا در دانشگاه ها حضور پیدا کنند؛ چراکه دشمن در جریان این اعتراضات موج سوار اصلی است و حتما حضور سران قوا و مدیران و مسئولین مختلف می تواند به دفع توطئه دشمن در دانشگاه ها کمک کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس قوه قضائیه در ادامه این سفر استانی جلسه ای با نمایندگان اقشار مختلف استان داشتند.


وی تاکید کرد: همچنین رئیس دستگاه قضا در جریان این سفر استانی جلسه ای را با فعالین اقتصادی داشتند و در جلسه شورای اداری و قضایی نیز حضور پیدا کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن جلسات رئیس دستگاه قضا در سفر استانی به خراسان جنوبی بیان کرد: از این رو اعداد و ارقام خوبی به دستور رئیس دستگاه قضا برای تکمیل زیر ساخت های قضایی استان خراسان جنوبی در نظر گرفته شد لذا بالغ بر 90 میلیارد تومان در این بخش در نظر گرفته شد که به نظر بنده این موضوع اتفاق خوبی بود و به نوعی به دغدغه های ما در این بخش پاسخ داد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد:ما درباره یکسری از کم کاری ها و ترک فعل ها مطالبی را به رئیس قوه قضاییه گفتیم و ایشان هم دستورات لازم را صادر کردند لذا انتظار داریم این دستورات به واسطه مسئولین ذی ربط به صورت جدی دنبال شود تا بتوانیم خواسته های به حق مردم را به شکل مناسب تری دنبال کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *