قتل بی رحمانه یک خانواده استرالیایی+عکس

16:48 - 19 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۳۰۷
مردی در استرالیا محکوم به قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده شد.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، مردی در استرالیا محکوم به قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده شد. بعد از آنکه پلیس جسد ۲ زن و ۳ کودک را در خانه‌ای در شهر پرت، غرب استرالیا پیدا می‌کند، فردی به نام رابرت آنتونی هاروی ۲۴ ساله خود را به پلیس معرفی می‌کند. مادر خانواده که ۴۱ سال داشته دارای سه فرزند بوده است که ۲ دختر دوقلو ۲ ساله و یک دختر ۳ ساله به نام شارلوت بوده است، مادر همسر او ۷۳ سال داشته است که قاتل با بی رحمی تمام آنان را به قتل می‌رساند. به گفته پلیس مادر و فرزندانش دوشنبه گذشته به قتل رسیده اند و مادر همسر او روز بعد هنگامی که  وارد منزل می‌شود کشته می‌شود. دادگاه قاتل را به حبس ابد محکوم کرده است.

قتل بی رحمانه یک خانواده استرالیایی+عکس
کریس دوسن کمیسر پلیس ایالت پرت گفت، قاتل از ابزار سنگین و همچنین چاقو برای اجرای عمل شنیع خود استفاده کرده است. قاتل به مادر خانواده که در آشپزخانه بوده حمله کرده است و کودکان در جا‌های مختلف خانه به قتل رسیده اند. قاتل دلش نمی‌خواست که با گذاشتن وثیقه آزاد شود.

قتل بی رحمانه یک خانواده استرالیایی+عکس
به گزارش خبرگزاری اسکای نیوز، بعد از این حادثه دردناک تمامی اهالی منطقه به شدت شوکه شده بودند و برای یاد بود کودکان بی گناه که قربانی چنین جنایایی هستند، در حیاط خانه آنان دسته گلی قرار دادند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *