کشف ۵۱ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و اصفهان

16:13 - 19 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۲۹۹
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از کشف ۵۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک با همکاری پلیس اصفهان خبر داد و گفت: در این عملیات چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

 کشف ۵۱ گیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و اصفهان

سرهنگ محمد بخشنده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه   گفت: ماموران پایگاه دهم این پلیس و مرکز عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، از طریق اقدامات گسترده پلیسی اطلاع می‌یابند تعدادی از سودگران مرگ در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارند که به همین منظور شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده پلیسی مشخص شد متهم با ۲ دستگاه خودرو در محور مواصلاتی شاهین شهر –اصفهان با محموله موادمخدر در حرکت هستند.

وی اظهار داشت: به دنبال این موضوع ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی مذکور اعزام و با زیر نظر گرفتن محدوده، خودرو‌های متهمان را در محلی مناسب متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۵۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: به این ترتیب، سه سرنشین خودرو‌های مذکور دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پایان اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی و تشکیل پرونده قضایی به دادسرا منتقل شدند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *