رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: رسیدگی دقیق به پرونده‌های متهمان اغتشاشات اخیر در حال انجام است

7:06 - 23 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۲۳۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: رسیدگی به پرونده های اغتشاشات اخیر به صورت دقیق و با حوصله در حال انجام است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی صادقی در جلسه هم اندیشی مسئولان قضایی، انتظامی، اجرایی و امنیتی در مجتمع ولایت مشهد با اشاره به مستندات قابل توجه از اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران اظهار کرد: عده ای به عنوان عامل دشمن و عده ای نیز بدون توجه به پیامد اقدامات خود به ارزشها و هنجارهای ملت بزرگ ایران اسلامی توهین کردند و از هر ابزاری برای تخریب اموال عمومی و اموال مردم و حتی قتل و غارت شهروندان استفاده کردند و خواسته بحق مردم برخورد با این افراد است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: رسیدگی به پرونده های اغتشاشات اخیر به صورت دقیق و با حوصله در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه رسیدگی به اتهامات افراد آشوبگر در جریان اغتشاشات اخیر گفت: در سایه کار جهادی و تلاش مضاعف تمام نهادها و دستگاه های عمل کننده در کنار دستگاه قضایی؛ روند رسیدگی به جرایم لیدرها و افراد مؤثر آغاز و کیفرخواست صادر شده و به زودی فرایند دادرسی ها در مرحله دادگاه نیز آغاز خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در کنار برخورد قاطع با عوامل داخلی آشوب ها و لیدرهای اغتشاشات؛ با افرادیکه تحت تأثیر فضای مجازی و به صورت احساسی در نقاط مختلف حضور پیدا کرده نیز با رأفت اسلامی برخورد شده و تعیین تکلیف شده اند.

صادقی بیان کرد: پس از صدور کیفرخواست متهمین در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دادگاه رسیدگی به اتهامات این افراد برگزار خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: خداوند متعال را بلحاظ وجود مردم بصیر، آگاه و ولایی شاکریم و این بزرگترین نعمت برای ما است و در سایه حمایت مردمی شاهد رفع نواقص و حل مشکلات موجود با تلاش مضاعف و کار جهادی مسئولان باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *