تصاویر منتسب به «خدانور لجه‌ای» مربوط به «بلال نصرویی» است

10:13 - 22 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۲۰۷۶
چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از بلال نصرویی منتشر شده است که رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند این تصاویر را به خدانور لجه‌ای یا یاغی نسبت دهند.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: رسانه های معاند سعی دارند، سوابق بلال نصرویی خواننده محلی شیراباد زاهدان را به یاغی نسبت داده و خدانور یا همان یاغی را از سوابق کیفری او برهانند.

"بلال نصرویی" و "صادق کبدانی" هر دو در منطقه شیرآباد زندگی می کنند که بلال نصرویی خواننده محلی است. با سرچ ساده اسم بلال نصرویی در اینترنت هویت کامل او قابل رویت است، تمامی تصاویر و فیلمهایی که رسانه های ضد انقلاب به یاغی نسبت داده اند را هم میتوان دید.

رسانه های معاند از شباهت خدانور مشهور به یاغی شیرآباد به بلال نصرویی سوءاستفاده کرده و تصاویر پوستری زیبا و ویدئو‌هایی از رقص محلی بلوچی پخش می‌کنند تا احساسات مخاطبان را جریحه‌دار کرده و به جامعه چنین القا کنند که یاغی خواننده و هنرمند بود اگر چه که در هنرنمایی و هنرمندی یاغی مشهور شیرآباد در بزهکاری شکی نیست.

در این فیلم بخشی از سرقتهای خدانور مشهور به یاغی شیرآباد را ببینید

بلال نصرویی میگوید: خدانور مشهور به یاغی را میشناسد و شباهت او را با خود قبول دارد.

او میگوید چند روز است که عکسها و فیلم های من را به او نسبت می دهند، من خدانور نیستم و هیچ مشکلی هم برایم پیش نیامده و به زودی برای مخاطبان زنده صحبت خواهم کرد.

به گفته شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، صادق کبدانی مشهور به یاغی چندین شاکی خصوصی و سابقه ۱۶ فقره سرقت مسلحانه داشته در تاریخ ۱۰ مهر ماه حین یک سرقت دیگر در درگیری مسلحانه با ماموران کشته شده است.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


برچسب ها: یاغی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *