حضور مدافع جوان ایرانی در بین پدیده‌های آسیایی جام جهانی از نگاه رسانه آمریکایی

14:38 - 21 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۱۴۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران در بین پدیده‌های آسیایی جام جهانی از نگاه رسانه آمریکایی ESPN قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - در حالی که تنها 8 روز تا آغاز جام جهانی 2022 در قطر باقی مانده شبکه آمریکایی ESPN در گزارشی به بررسی تیم‌های گروه B و درخشش احتمالی یکی از ستاره‌های جوان فوتبال ایران پرداخت.

این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه امید نور افکن که توانایی بازی در دفاع چپ یا هافبک دفاعی را دارد می‌تواند به‌عنوان پدیده‌ دنباله‌رو بزرگان تیم ملی ایران باشد، نوشت: در سال‌هایی اخیر ایران بازیکن‌‌هایی داشته که به حدی خوب بوده‌اند که توانسته‌اند جایی برای خود در فوتبال اروپا دست و پا کنند. امید نورافکن می‌تواند نفر بعدی باشد که جا پای بازیکنانی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش می‌گذارد.

نورافکن ممکن است در لیست نهایی ایران برای جام جهانی حضور نداشته باشد، اما حتی به‌عنوان یار جایگزین می‌تواند تأثیر خود را داشته باشد.

او پیشتر یک تجربه کوتاه با «شارلروا» در لیگ بلژیک داشته، اما به سپاهان در لیگ برتر ایران بازگشته و خود را به‌عنوان یکی از بازیکنان باثبات لیگ خلیج فارس ایران تثبیت کرده است.

شبکه ESPN همچنین از «اکرم عفیف» بازیکن تیم ملی قطر، «فراس البریکان» مهاجم تیم ملی عربستان سعودی، «تاکه‌فوسا کوبو» مهاجم ژاپن و «لی کونگ این» هافبک کره جنوبی به‌عنوان ستاره‌های جوان تیم‌های آسیایی در جام جهانی قطر نام برد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *