علی اکبر الوندیان دبیر انجمن سیمان کشور شد

14:09 - 21 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۱۳۹۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
جلسه معارفه دبیر انجمن سیمان امروز (۱۴۰۱/۰۸/۲۱) در ساختمان این انجمن برگزار شد.

خبرگزاری میزان - جلسه معارفه دبیر انجمن سیمان امروز (۱۴۰۱/۰۸/۲۱) در ساختمان این انجمن برگزار شد.

در این جلسه حمید فرمانی، رئیس هیات مدیره انجمن سیمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عبدالرضا شیخان دبیر سابق این انجمن، علی اکبر الوندیان را به این سمت منصوب‌کرد.

فرمانی در جلسه تکریم و معارفه با تاکید بر اینکه صنعت سیمان در حال حاضر به دلیل برخی ناملایمات از قبیل قیمت گذاری دستوری روبه افول است، گفت: صنعت سیمان از نسبت یک به هفت در مقابل فولاد در اویل سال گذشته به نسبت یک به شصت و پنج سقوط کرد و در حال حاضر نسبت یک به بیست را از آن خود کرده است.

رئیس هیات مدیره انجمن سیمان ادامه داد: اولویت اصلی من و همکارانم بدست آوردن جایگاه اصلی سیمان به عنوان کالای اصلی است.

فرمانی تصریح کرد: شاغلین این صنعت با توجه به شرایط پیچیده و طاقت فرسای کاری چه از نظر موقعیت جغرافیایی کارخانه‌ها و چه از نظر درآمد شرایط نابسامانی را تجربه می‌کنند و امید است با اصلاح برخی ساختارهای گذشته این صنعت بتواند توان‌مندی‌های متخصصین خود را به منصه ظهور بگذارد.

علی اکبر الوندیان ضمن تشکر از توضیحات رئیس هیات مدیره انجمن سیمان گفت: امیدواریم بتوانیم قدم مثبی در جهت ارتقا صنعت سیمان که در سال‌های گذشته مغفول واقع شده است برداریم.

الوندیان در رشته مهندسی مکانیک و مدیریت ارشد مالی(MBA) تحصیل و از فعالان شناخته شده صنعت سیمان است.

وی پیش از این در بخش‌های مختلف این صنعت مشغول به فعالیت بوده که برخی از آن‌ها شامل قائم مقامی مدیرعامل سیمان آبیک، مدیریت کارخانه سیمان کردستان، ریاست هیات مدیره سیمان بهبهان، ریاست هیات مدیره سیمان فارس و ریاست هیات مدیره سیمان زنجان می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *