اعتراضات و تحریم حضور در انتخابات پارلمانی بحرین

10:42 - 21 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۰۹۳۱
مردم بحرین در آستانه آغاز انتخابات اعلام کردند که این انتخابات را تحریم می‌کنند.

خبرگزاری میزان - مردم بحرین در اعتراض به روند انتخابات این کشور به خیابان‌ها رفته و اعلام کردند که این انتخابات را تحریم می‌کنند.

به گزارش «المیادین»، تظاهرکنندگان خواستار تحریم این انتخابات شدند و می‎گویند این انتخابات در خدمت خط سیر سیاسی طبقه حاکم بوده و در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

«شیخ عیسی قاسم»، روحانی بحرینی طی سخنانی، گفت که انتخابات آزمونی برای آگاهی مردم است و توضیح داد که این انتخابات به معنای گشودن دری برای صهیونیست‌های دارای تابعیت بحرینی است تا به نمایندگان پارلمان رای دهند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در این انتخابات مانند امضای سندی برای بدتر شدن اوضاع و امضای توافق‌نامه عادی‌سازی است، خواستار تحریم انتخابات بحرین شد.

«شیخ حسین الدعیحی»، معاون جمعیت «الوفاق» نیز خواستار تحریم انتخابات بحرین شد.

پیش‌تر معاون دبیرکل حزب سیاسی الوفاق بحرین، اعلام کرده بود که حزبش انتخابات سراسری بحرین را تحریم می‌کند.

در همین حال، مقام‎های بحرین اعلام کردند هکرها وب‌سایت‌های این کشور تنها چند ساعت قبل از انتخابات پارلمانی هدف حملات سایبری قرار دادند.  

وزارت کشور بحرین وب‌سایت‌های هدف قرار گرفته را معرفی نکرد، اما دسترسی آنلاین به خبرگزاری دولتی بحرین و همچنین وب‌سایت پارلمان این کشور امکان‌پذیر نشد.

وزارت کشور بحرین گفت: سایت‌ها برای ممانعت از برگزاری انتخابات و انتشار پیام‌های منفی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

تصاویر منتشر شده توسط کاربران اینترنتی تصویری را پس از هک نشان می‌دهد که این حملات توسط گروه هکری «الطوفان» انجام شده است.

این گروه وب‌سایت پارلمان را «به دلیل آزار و اذیت توسط مقامات بحرینی و اجرای اراده مردمی برای تحریم انتخابات ساختگی» هدف قرار داده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *