جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از سفر به استان مرکزی

10:09 - 21 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۰۸۳۲
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» ضمن اشاره به سومین سفر استانی خود به استان مرکزی گفت: همه نقاط ایران عزیز مملو از استعدادهای بی نظیری است که با اجرای عدالت فرهنگی به شکوفایی کامل خواهند رسید.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدیدترین یادداشت‌ محمدمهدی اسماعیلی در صفحه شخصی اش در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به شرح زیر آمده است: «از آغاز دولت مردمی امروز و برای سومین بار به استان مرکزی سفر کردم. در شهرستان های دلیجان و محلات، ضمن بازدید از طرح های فرهنگی، پای درد دل اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نشستم. همه نقاط ایران عزیز ما مملو از استعداهای بی نظیری است که با اجرای عدالت فرهنگی، به شکوفایی کامل خواهند رسید. ان شاءالله»

سفر به استان ها و سرکشی به بخش های فرهنگی

گفتنی است، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان استقبال استاندار مرکزی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان وارد شهرستان دلیجان شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بدو ورود به دلیجان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان با امام جمعه دلیجان دیدار کرد و در ادامه سفر یک روزه خود عازم شهرستان محلات شد.

وزیر

احداث فرهنگسرای

دیدار با امامان جمعه دو شهرستان دلیجان و محلات، نشست با فعالان فرهنگی این شهرها، بازدید از طرح‌های نیمه تمام فرهنگی دلیجان و پیگیری مصوبات آنها و سرکشی از روند احداث فرهنگسرای محلات به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی از مهمترین محورهای سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی بوده است.

لازم به ذکر است، صفحه شخصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به آدرس https://rubika.ir/esmaili قابل دسترس است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *