کشف محموله شیشه به ارزش 440 میلیارد ریال در محور بم به کرمان

9:51 - 21 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۰۷۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف 340 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه از یک کامیون باری در محور بم به کرمان خبر داد.

خبرگزاری میزان - بهنام جعفری زاده اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در مسیر این شهرستان به کرمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک می شوند و جهت بازرسی به پارکینگ حاشیه جاده منتقل می شود.

وی ادامه داد:در این حین راننده قصد فرار داشته است که با هوشیاری ماموران از فرار وی جلوگیری می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با بیان اینکه متهم ساکن یکی از استان های غربی کشور است و قصد انتقال این مواد را به مرکز کشور داشته است، گفت: ارزش ریالی مواد مکشوفه بالغ بر 440 میلیارد ریال است.

وی اظهار کرد: پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بم ارجاع شده و متهم به اتهام حمل 340 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه تفهیم اتهام شده و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و تحقیقات در حال انجام است.

جعفری زاده خاطر نشان کرد: برخی افراد به منظور تحصیل درآمد نامشروع، نظم و امنیت جامعه را در معرض مخاطره قرار می دهند که علاوه بر برخورد قاطع قضایی، شناسایی و ضبط کلیه اموالی که از آن جرم بدست آورده اند نیز در دستور کار است.

وی هشدار داد: دادستانی اجازه نخواهد داد عناصر ناامنی نظم وامنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند و با سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *