نادری: فوتبال ساحلی به حمایت مالی نیاز دارد/ باید با قدرت در مسابقات انتخابی جام جهانی حاضر شویم

13:12 - 20 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۰۱۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: وقتی یک تیم قهرمان می‌شود یعنی 12 بازیکن عالی دارد و بهترین بازیکنان ایران در این رقابت‌ها در تیم ملی حضور داشتند.

خبرگزاری میزان - علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مورد قهرمانی ایران در جام بین قاره‌ای و وضعیت ساحلی‌بازان برای مسابقات پیش‌رو صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازی‌های بین قاره‌ای، بازی‌های بسیار مهمی است. به لحاظ حضور بهترین‌های هر قاره در این رقابت‌ها، بعد از جام جهانی جزو رقابت‌هایی بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می‌رود. با توجه به برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی قبل از حضور در این دوره از رقابت‌ها باعث شد تا بازیکنان تیم ملی در شرایط آمادگی بسیار خوبی وارد اردو شوند و پا به این مسابقات بگذارند.

*بازی‌های تدارکاتی و اردوهایی هم که داشتیم بسیار خوب بودند و در بهترین شرایط برای تیم ملی برگزار شدند. همه این شرایط دست به دست هم داد تا شکر خدا نتیجه خوبی در این رقابت‌ها بگیریم و قهرمان شویم. 

*وقتی یک تیم قهرمان می‌شود یعنی 12 بازیکن عالی دارد و بهترین بازیکنان ایران در این رقابت‌ها در تیم ملی حضور داشتند. این بازیکنان شرایط خوبی را رقم زدند و نتیجه خوبی را هم کسب کردیم . این بازیکنان لایق بهترین‌ها هستند و باید شرایطی که تمرین می‌کنند در خور شأن این بازیکنان باشد.

*نمی‌گویم شرایط بد است ولی می‌تواند بهتر از این هم باشد. اگر این بازیکنان از نظر مالی و اقتصادی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند در کمال آرامش و به دور از هر موضوعی تمرین می‌کنند و می‌توانند عملکرد بهتری را داشته باشند و نتایج خوبی را رقم زنند.

*یک تقویمی را به همراه کمیته فوتبال ساحلی در فدراسیون فوتبال آماده کردیم که در آن برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای آینده فوتبال ساحلی انجام دادیم. از اردوهای منسجم گرفته تا بازی های تدارکاتی خوب که باعث می‌شود روند آمادگی تیم ملی حفظ شود تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و حضور پر قدرتی را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی داشته باشیم. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *