رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تصاویری از تشییع ‌پیکر شهید ‌مجید یوسفی‌ در آستانه اشرفیه

12:08 - 20 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۱۰۰۵۱
پیکر پاک شهید «مجید یوسفی» سومین شهید مدافع امنیت که شب‌های گذشته توسط اغتشاشگران به شهادت رسیده بود در آستانه اشرفیه تشییع شد.

خبرگزاری میزان _ تسنیم نوشت: مراسم تشییع پیکر شهید والامقام مجید یوسفی سومین شهید مدافع امنیت گیلان صبح امروز با حضور خانواده شهدا و مردم شهید‌پرور گیلان در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

همچنین مراسم وداع با پیکر پاک شهید بسیجی «مجید یوسفی» نیز روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در آستانه اشرفیه برگزار شد و همسر و فرزند شهید با بازگشت پیکر شهید به خانه، با پدر وداع تلخی داشتند.

شهید «مجید یوسفی» اهل آستانه اشرفیه بود و شب‌های گذشته در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر حضور داشت که راننده یک دستگاه سواری تندر 90 که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود با سرعتی جنون‌آمیز به‌سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند.

در فاصله زمانی کوتاهی، 3 بسیجی و مدافع امنیت گیلان در راه امنیت جامعه اسلامی در مظلومیت به شهادت رسیدند و این خون‌های ریخته شده قطعاً چهره زشت و پلید اغتشاشگران و حامیان آن‌ها و استکبار را آشکارتر کرده و گریبان ظالمان را خواهد گرفت.

شهید «مجید یوسفی» نیز مانند شهید «حمید پورنوروز» رزمنده مدافع حریم‌ اهل‌بیت(ع) بود و در سال‌های گذشته به نبرد با تکفیری‌ها رفته بود تا با جان خویش، امنیت را برای مردم به ارمغان آورد و از حریم عصمت و طهارت محافظت کند و سرانجام پس از گذشت سال‌ها از آن روزها به همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت پیوست.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *