رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمیسیون تخصصی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح زنجان برگزار شد

16:03 - 18 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۹۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اولین کمیسیون تخصصی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان زنجان با حضور روسای بازرسی، قضایی و حقوقی یگان‌های نظامی و انتظامی برگزار شد.
کمیسیون تخصصی پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح زنجان برگزار شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، اولین کمیسیون تخصصی پیشگیری از وقوع جرم نیرو‌های مسلح استان زنجان با حضور روسای بازرسی، قضایی و حقوقی یگان‌های نظامی و انتظامی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، رحمان آقایی قاضی دادسرای نظامی استان زنجان، ضمن اشاره به رسالت قوه قضائیه در پیشگیری از وقوع جرم طبق اصل ۱۵۶ قانون اساسی و قانون پیشگیری از وقوع جرم مصوب ۱۳۹۴ گفت: با عنایت به اینکه مردم رفتار نامناسب کارگزاران را به پای حاکمیت می‌گذارند و معاندان نظام با درک این واقعیت، هجمه‌های تبلیغاتی خود را با بهره‌گیری از فضای افسارگسیخته و بی‌ضابطه فضای مجازی به این سو گسیل داشته‌اند، اهمیت پیشگیری از وقوع جرم، صد چندان شده است.

در ادامه سرهنگ اردشیر جهانفر رئیس بازرسی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: بخش عمده‌ای از پرونده‌های تشکیل شده در بازرسی به فرار از خدمت مربوط است.

وی با بیان اینکه بررسی جرم فرار از خدمت به صورت تخصصی در دستور کار بازرسی انتظامی استان قرار گرفته، تصریح کرد: بدین منظور درصدد هستیم تا کارگاهی علمی با حضور متخصصان امر برگزار نماییم.

در ادامه، سایر حاضران نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *