رئیس قوه قضائیه: برای رفع مسائل و مشکلات قضایی استان خراسان جنوبی، ۹۰ میلیارد تومان، اعتبار تخصیص یافت

22:18 - 19 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۹۸۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس قوه قضائیه در مصاحبه پایان سفر به خراسان جنوبی تاکید کرد: برای رفع مسائل و مشکلات قضایی استان خراسان جنوبی، ۹۰ میلیارد تومان، اعتبار تخصیص یافت.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در مصاحبه پایان سفر به خراسان جنوبی ، اظهار کرد: در نخستین برنامه از سفر به استان خراسان جنوبی به دانشگاه بیرجند رفتم و شنونده درد و دل‌ها و سخنان دانشجویان بودم؛ آنها اعلام کردند که صف‌شان از اغتشاشگران جدا است و اگر نقدی داریم در دایره خانواده ایرانی خودمان مطرح میکنیم.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به جلسه خود با فعالان اقتصادی و تولیدی استان خراسان جنوبی، گفت: در جریان این نشست، فعالان اقتصادی و تولیدی استان مشکلات خود را که عمدتاً ناظر بر مسائل بانکی و مالیاتی و زیرساختی بود مطرح کردند ؛ این مسائل به صورت مستقیم به دستگاه قضایی مربوط نمی‌شود اما ما تلاش خواهیم کرد این موضوعات را به دولت و مجلس منتقل کنیم.

رئیس عدلیه با اشاره به مشکلات حوزه زمین در استان خراسان جنوبی و زمین هایی که فاقد اسناد رسمی هستند و تعارضاتی میان مالکان آنها و منابع طبیعی وجود دارد، گفت: در این حوزه ، آن بخش که مربوط به قوه قضاییه است را دستور دادیم تا مسئولان قضایی استان با جدیت پیگیری کنند.

وی با اشاره به عزیمت مسئولان قوه قضاییه به ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: پزشک قانونی ما در برخی مناطق استان خراسان جنوبی از حیث تجهیزات و پزشک و امکنه، با مشکل مواجه است.

رئیس قوه قضاییه گفت: برای رفع مسائل و مشکلات قضایی استان خراسان جنوبی، ۹۰ میلیارد تومان، اعتبار تخصیص یافت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *