هدایی: برای قهرمانی در لیگ تنیس روی میز تلاش می‌کنیم/ برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور در مسابقات دارم

9:45 - 20 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۹۴۱۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: سعی خواهم کرد با آمادگی بالا در مسابقات سال 2023 حداکثر امتیازات را به دست بیاورم.

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکردش در رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز انجام شد. در این دوره از رقابت‌ها به غیر از یک مسابقه همه بازی‌های خودم را با پیروزی به اتمام رساندم. تیم فراسنج تهران فقط در اولین دیدار لیگ برتر امسال مقابل دانشگاه آزاد مغلوب شد، اما توانست تیم بسیار قوی صنعت نفت آبادان که هم اکنون صدرنشین لیگ است، را شکست دهد.

بازیکن تیم فراسنج تهران اضافه کرد: وضعیت‌مان در جدول بد نیست و با 5.5 امتیاز در رده سوم جدول هستیم. سعی خواهیم کرد تا در مرحله دوم امتیازات‌مان خود را ارتقا دهیم و برای قهرمانی تلاش کنیم.

وی در مورد عملکردش در لیگ فرانسه گفت: شرایط خوبی دارم و در آخرین بازی‌ام یک بازیکن خوب چینی را با امتیاز خوبی بردم. در این ماه (نوامبر) چهار بازی مهم دارم و تیمم در رده چهارم جدول لیگ فرانسه است.

هدایی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز برای مسابقات رنکینگ سال 2023 که از 2 ماه دیگر آغاز خواهد شد، آماده می‌شوم. برنامه‌های خاص و ویژه‌ای برای بدنسازی و تاکتیکی دارم تا آن زمان بتوانم بهترین نتایج را بگیریم و حداکثر امتیازات را به دست بیاورم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *