رئیس کل دادگستری چهارمحال بختیاری: ارتقاء کیفت خدمت رسانی به مردم منوط به قانونمندی است

11:02 - 19 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۸۷۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال بختیاری ارتقاء سطح کیفیت خدمت رسانی یک دستگاه به مردم را منوط به قانونمندی و اشرافیت داشتن کارکنان آن مجموعه به قوانین دانست.

خبرگزاری میزان -  احمدرضا بهرامی در دیدار با شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: موفقیت یک دستگاه در کسب رضایتمندی مردم زمانی محقق می شود که مدیر و کارکنان آن دستگاه با توکل برخدا و توسل به ائمه اطهار(ع) مبنای کار خود را اجرای کامل قانون قرار داده و به لحاظ آنکه ممکن است برخی از قوانین در طول زمان تغییر کنند اشرافیت کاملی نیز نسبت به آئین نامه ها و دستوالعمل های سازمانی داشته باشند.

 رئیس کل دادگستری استان چهارمحال بختیاری بیان کرد: باید توجه داشت که قانون برای همه افراد یکسان و برابر است بنابراین نباید با عمل و رفتار ما مردم احساس کنند که در یک دستگاه افرادی بر دیگران ارحجیت دارند و حق و حقوق آنان بر مردم عادی برتر شمرده می شود.

وی افزود: در کنار این قانونمداری باید بر روی هزینه کرد اعتبارات و نحوه تخصیص بودجه به ویژه در امور خدمات شهری نیز نظارت و توجه کافی لحاظ شود.

بهرامی با اشاره به برخی از مشکلات فعلی شهرستان شهرکرد ادامه داد: متأسفانه در شهرکرد که مرکز استان نیز هست نقاط حادثه خیزی وجود دارد که گاهاً باعث بروز اتفاقات ناگواری برای شهروندان شده است و به لحاظ صیانت از حقوق عامه پیشنهاد می شود کارگروهی با حضور مسئولان عالی شهری و پلیس راهور در این خصوص تشکیل تا با شناسایی مناطق حادثه خیز، یکبار برای همیشه مشکل این نقاط را مرتفع سازند.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال بختیاری با بیان اینکه عملکرد مطلوب شهرداری موجب رفع معضلات شهری و رشد امنیت و آرامش خاطر شهروندان می شود، تصریح کرد: در دادگستری استان نحوه رسیدگی به پرونده هایی که مرتبط با منافع عمومی است با سایر پرونده ها متفاوت است و مجموعه دستگاه قضایی اهتمام دارد تا از طریق تعامل با مدیرت شهری و کمیسیونهای شهرداری مشکلات مردم را مرتفع کند.

در این دیدار محمدحسین واحدیان شهردار جدید شهرکرد نیز با تشکر از تلاشهای دستگاه قضایی استان چهارمحال بختیاری؛ بر رسیدگی مطلوب به مشکلات مردم برای ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت شهروندان در توسعه پایدار شهری تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: برای عوامل اصلی اغتشاشات احکام قاطع و بازدارنده صادر می شود

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *