رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پایان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی ناشنوایان کشور با معرفی برترین‌ها

13:32 - 18 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۸۰۱۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رقابت‌های تنیس روی میز ناشنوایان قهرمانی کشور با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در دو بخش مردان و بانوان خاتمه یافت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی انجمن تنیس روی میز ناشنوایان، مسابقات تنیس روی میز ناشنوایان قهرمانی کشور و مرحله اول انتخابی تیم ملی برگزار شد و با معرفی نفرات برتر در دو بخش تیمی و انفرادی مردان و بانوان خاتمه یافت.

در بخش تیمی مردان 7 تیم از استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و آذربایجان شرقی حضور داشتند که در پایان تیم اردبیل قهرمان شد، آذربایجان شرقی به مقام دوم رسید، فارس رتبه سوم را کسب کرد و خراسان رضوی در رده چهارم ایستاد.

در بخش انفرادی مردان نیز فرزاد چراغی از اردبیل بر سکوی قهرمانی ایستاد، امیراسدالله زاده از فارس دوم شد و رضا قاسمی از چهارمحال و بختیاری به همراه محمد علیزاده از اردبیل عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش بانوان 9 تیم خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قزوین، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، اردبیل، کردستان و کرمانشاه حضور داشتند که در نهایت تیم اردبیل به مقام اول رسید، کردستان شد و عنوان سوم مشترک به فارس و کرمانشاه تعلق یافت.

همچنین در بخش انفرادی بانوان سما شهبازی از اردبیل قهرمان شد، مریم کشتی‌آرا از فارس به مقام دوم رسید و بشری حبیبی از کردستان به همراه لیلا شجاعی از اردبیل مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند.

در این مسابقات محمدعلی عباسی و ویدا عبدی به عنوان ناظر فنی مسابقات مردان و بانوان و منیجه ابری نایب رئیس انجمن نیز حضور داشتند. ضمناً از سوی انجمن به نفرات برتر مسابقات انفرادی جوایز نقدی پرداخت شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *