چک الکترونیک رونمایی می‌شود/ عرضه ارز به اندازه کافی وجود دارد

13:35 - 18 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۷۹۸۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس کل بانک مرکزی گفت: عرضه ارز به اندازه کافی وجود دارد و به همین منظور سامانه هایی راه اندازی شده است که در این سامانه ها ارز و سکه عرضه می شود.

خبرگزاری میزان - علی صالح‌آبادی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره بازار ارز گفت: اقداماتی در حوزه نوسان ارز انجام شده و مهم این است ثبات و تعادل در ارز داشته باشیم.

رییس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی در همه امور بازار حضور دارد و صادرکنندگان در سامانه های مختلف عرضه های خوبی انجام می دهند و مشکلی در عرضه ارز وجود ندارد.

به گفته وی عرضه ارز به اندازه کافی وجود دارد و به همین منظور سامانه هایی راه اندازی شده است که در این سامانه ها ارز و سکه عرضه می شود.

صالح‌آبادی اظهار کرد: حدود ۴۰ شعبه بانک در نظر گرفته شد تا مانند صرافی‌ها ارز مورد نیاز را ارائه کنند و دسترسی مردم برای خرید ارز آسان شود.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: ابزار مختلفی برای بازار داریم که گواهی سکه که دیروز رونمایی و معامله شد، یک نمونه آن است و این اقدامات با قدرت تداوم خواهد داشت و ایجاد ابزارهای دیگر هم در دست بررسی است.

وی در خصوص چک الکترونیک، گفت: روز شنبه ۲۱ آبان ماه با حضور وزیران صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی، از چک الکترونیک کشور رونمایی می شود که اتفاق بزرگی در صنعت پرداخت کشور است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *