امكان ثبت نام مشتريان اخیر سايپا در طرح پيش فروش آتی ايران خودرو وجود ندارد

15:24 - 17 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۶۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
ایران‌خودرو اعلام کرد: مشترياني كه در طرح فروش اخير شركت سايپا ثبت نام كرده اند، امكان حضور در طرح آتی پيش فروش محصولات ايران خودرو را نخواهند داشت.

امكان ثبت نام مشتريان اخیر سايپا در طرح پيش فروش آتی ايران خودرو وجود نداردبه گزارش گروه اقتصاد ، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور توزیع عادلانه محصولات میان مشتریان واقعی طبق هماهنگی با گروه خودرو سازی سایپا، کدملی تمام مشتریانی را که در طرح پیش فروش این شرکت ثبت نام نموده اند را دریافت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، هدف گروه صنعتی ایران خودرو، این است که خودرو‌های تولیدی این گروه صنعتی در جامعه بین مصرف کنندگان و مشتریان نهایی توزیع شود و کسانی برای خرید خودرو اقدام کنند که صرفا نیازمند خودروی شخصی و مصرف کننده واقعی هستند.

با توجه به فروش اخیر محصولات شرکت سایپا و استفاده گروهی از هموطنان از شرایط ارائه شده توسط این شرکت، گروه صنعتی ایران خودرو، از مدیریت ارشد این شرکت درخواست نمود تا لیست کدملی مشتریانی را که در ثبت نام اخیر موفق به ثبت نام شده‌اند به این گروه صنعتی اعلام نمایند تا از ثبت نام نامبردگان در طرح پیش فروش آتی ایران خودرو جلو گیری شود.

گروه صنعتی ایران خودرو قرار است به زودی طرح پیش فروش ۴۰ هزار دستگاه از محصولات خود را به اجرا گذارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *