رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک محکوم جرایم مالی به همت شعبه شورای حل اختلاف یزد آزاد شد

14:03 - 17 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۶۴۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون توسعه حل اختلاف استان یزد، از آزادی یک محکوم جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل اختلاف مالی به مبلغ بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون ریال در زندان بسر می‌برد خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمدرضا حداد با اعلام خبر آزادی یک محکوم جرایم مالی غیرعمد به همت شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد، اظهارکرد: یک فقره پرونده جرایم مالی که محکوم آن به دلیل عدم توانایی پرداخت دِین در زندان بسر می برد به شعبه 31 شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد ارجاع شد و پس از برگزاری جلسات متعدد، شاکی با گذشت مبلغی از بستانکاری خود، رضایت خود را اعلام و مقدمات آزادی این مددجو از زندان فراهم شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان یزد با بیان اینکه صلح و سازش آسانترین روش حل اختلاف است اظهارکرد: باید افراد جامعه را به صلح و سازش تشویق و ترغیب کرد تا قبل از طرح دعوی در مراجع قضایی با مراجعه به نهادهای سازشی، اختلافات پیش آمده را با کدخدامنشی و ریش سفیدی حل و فصل کنند.

وی همچنین بیان کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان، اقداماتی صورت گرفته است که یکی از این اقدامات ارجاع پرونده به شعب ویژه صلح و سازش مستقر در زندان است که اعضای این شعب از مددکاران و روحانیون زندان هستند و با برگزاری جلسات متعدد و دعوت از طرفین پرونده شرایط آزادی زندانی از زندان را فراهم می آورند.

بیشتربخوانید:

معاون توسعه حل اختلاف یزد: صلح یاران بازوان توانمند نهادهای سازشی هستند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *