رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی مهاباد بازدید و به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد

18:38 - 16 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۵۳۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی مهاباد بازدید و با حضور در تمامی شعب دادگاه‌ها و دادسرا با تک تک همکاران قضایی و اداری دیدار و از وضعیت حوزه قضایی اطلاع حاصل کرد.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از معاونان دادسرای مرکز استان از حوزه قضایی مهاباد بازدید و با حضور در تمامی شعب دادگاه‌ها و دادسرا با تک تک همکاران قضایی و اداری دیدار و از وضعیت حوزه قضایی اطلاع حاصل کردند.

وی هدف از این بازدید را اطلاع  از وضعیت حوزه قضایی از جهت رسیدگی ها و ارائه خدمات و نیز مشکلات و نیازمندی های حوزه قضایی عنوان و بیان کرد: حضور در حوزه‌های قضایی موجب اشرافیت کامل به روند رسیدگی‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های قضایی و دیدار با مراجعان و رسیدگی به درخواست های آنان است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: از اموری که در بازدید از حوزه‌های قضایی پیگیری می شود، اجرا و میزان پیشرفت برنامه عملیاتی دادگستری استان است که دارای اهمیت بسزایی برای مدیریت دارد و می‌بایست تا پایان سال نتایج طراحی شده در برنامه عملیاتی حاصل شود.

عتباتی در حاشیه این بازدید با تعدادی از خانواده های متهمان اغتشاشات و حوادث اخیر در مهاباد در شعبه ویژه رسیدگی به اتهامات متهمان دیدار و به درخواست آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین با حضور در شعبه رسیدگی کننده به پرونده فوتی های حوادث اخیر دستور تسریع و دقت مضاعف در رسیدگی را صادر و به کشف حقیقت و روشن سازی موضوعات تاکید کرد.

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از20نفر از مراجعان به دادگستری مهاباد

ناصر عتباتی در دومین برنامه سفرکاری خود به حوزه قضایی مهاباد با بیش از 20 نفر از مراجعه کنندگان به دادگستری مهاباد، به صورت چهره به چهره دیدار و  ضمن بررسی درخواست های آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کرد.

دراین دیدار مراجعان درخواست های خود را درخصوص موضوعات مختلف حقوقی و کیفری مطرح و رئیس کل دادگستری استان دستورات لازم را صادر کرد.

عتباتی در کلیه بازدید های خود از حوزه قضایی استان برنامه ملاقات با مراجعان را در دستور کار خود دارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری عتباتی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *